Podkręcanie C2D


(Kravjec) #1

To juz mój ostatni temat w związku z kupnem nowego sprzętu. Teraz jeszcze tylko kręcenie.

Czy jest gdzieś instrukcja kręcenia tegoż procesora? Taka żeby ją można było wydrukować.

I do ilu bezpiecznie co podkręcić

Mam płytę główną evga 650i ultra i 2x1gb ramów A-data

cracker9 tak jak pisałem to już mój ostatni post :stuck_out_tongue:

Złączono Posta : 30.06.2007 (Sob) 18:49

Procesor E4300


(Akira3179082) #2

tego procka można nawet podkręcić do około 3.2 na dobrym powietrznym chłodzeniu. Jeśli masz wodne to nawet i to przekroczysz. Ale według mnie to 3.0 to będzie bezpieczna granica. Ale pokaż nam jakie masz chłodzenie


(Kravjec) #3

Pentagram Freezone NXC-100 Cu

http://www.allegro.pl/item210032107_pen ... s_24h.html

+

Artic silver 5

http://www.allegro.pl/item208217760_arc ... zaca_.html

To moja chłodnia


(Craker92) #4

Nie cracker9 tylko craker9 :stuck_out_tongue:

Dochodzi nawet do 4.2 GHz

http://img135.imageshack.us/img135/1185 ... mhzus7.png

Sorry za takie duże zdjęcie...

Przy jakimś Scythe Infinity taki jak mój spokojnie pójdzie do 3.6GHz a nawet więcej...

Ale ważne jest aby buda była dobrze wietrzona...


(Kravjec) #5

ok a co z tą instrukcją?


(Craker92) #6

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... highlight=


(Tomek Bl) #7

To czemu więcej nie kręcisz, wystarcza Ci 3GHz??


(Craker92) #8

Tak mi starcza...


(piotrekplay) #9

do 3GHz spokojnie wystarczy

starczy mu spokojnie, więcej nie trzeba jak na jego kompa :slight_smile:


(Craker92) #10

A jak będzie trzeba to się trochę podkręci i będzie znowu spokój...

Teraz myśle nad zmianą grafiki :stuck_out_tongue:

Ale czekam na Radka :wink:

Tak zdecydowanie cooler Pent. super miedź (naprawde sam taki kiedyś miałem) i pasta AS5 - bdb


(Montreux Drummer) #11

Witam,

czy na ramach 2x 1 gb kingston 677MHz podkręce tego procka to ok. 3 ghz?

czytałem że do podkrecania tegoo procka potrzeba 800 MHz ramy, czy to prawda?


(Błażej) #12

Poleci na 90% ale kingi takie super nie są.

Lepiej Goodram/A-data


(Montreux Drummer) #13

no ale 2.5 ghz chyba bedzie na 100% ? :>


(piotrekplay) #14

powinno, nikt tego nie zagwarantuje, każdy proc kręci się indywidualnie... jak nie spróbujesz to się nie dowiesz :stuck_out_tongue:


(Montreux Drummer) #15

ewendualnie jak by spłonął to można wymienić na nowy? czy takich rzeczy gwarancja nie obejmuje juz?


(piotrekplay) #16

:rotfl:

o takim przypadku nie słyszałem... ale teraz zanim spalisz proca to zdążysz wszystko odkręcić, są zabezpieczenia...

jak CI udowodnią, że kręciłeś to gwarancja i procesor = kosz,

jak podkręcasz gwarancja OFF...


(Montreux Drummer) #17

i tak go podkręce :P, jak palą sie sporadycznie to nie mam sie czego bać zwłaszcza że chce go wykrecić tylko do 2.5 ghz a taki mi wystarczy na jakis czas.


(Błażej) #18

Płonął to budynki a nie procesory

Spalić nie spalisz. Mówimy tu o granicach procesorów do OC a nie znaczy to że ogranicza go temperatura.

Wydajniesz Revoltec Pro, a ta sama cena


(piotrekplay) #19

a to nie do kart graficznych?? a tutaj mowa o chłodzeniu procesora :stuck_out_tongue:


(Błażej) #20

Pare postów wyżej ktoś wspomniał o chłodzeniu na grafe

Jak nie będzie widać po procku że kręcony to można być spokojnym :stuck_out_tongue: