Podkręcanie E2180. Czy mój komputer to wytrzyma xD?


(Lolekm1) #1

procek: Dual Core E2180 2.0 Ghz

Ram: 1x2GB 800mhz

Płyta główna: GIGABYTE GA-G31MX-S2

Zasilacz: Procomp model: ATX KY-450W

Karta graf: zintegrowana. (coś koło 6100)

Chciałbym podkręcić owego procka ale nie wiem dokładnie jak to zrobić i do jakiej szybkość bym mógł dojść z tym zestawem.

Zamierzam też kupić karte graf coś koło GF 8800 GT - 8800 GTS 512. I nie wiem czy owa karta mi pójdzie.

Dziękuje z góry za pomoc i rady :slight_smile:

Pozdrawiam


(Ciupa Michal) #2

najperw wymień zasiłkę, bo ten zasilacz może spalić ci kompa na wet bez OC, wymień na Modecom MC-400 lub na OCZ SXS 500W SLI rev.2 :wink:

totalnie nieopłacalne, jak już to kupuj HD4850, która bije na głowęi 88GT i GTS :wink:

a co do póścia to masz slot PCI-Ex16 więc spoko :wink:


(Paweł3779) #3

Możesz podkręcić, ale wymień zasilacz, bo nie wytrzyma tego. Jeśli będziesz zmieniał kartę zmień na HD4850. A co do zasilacza za 150zł możesz znaleźć OCZ SXS 500W rev. 2 :wink:


(Lolekm1) #4

W tym rzecz że ja zbytnio kasy nie mam :stuck_out_tongue: Btw. A owy akktualny zasilacz utrzyma HD4850?

Chyba 18A na 12+ powinno wystarczyć :stuck_out_tongue:


(Paweł3779) #5

Raczej nie, bo to awaryjny zasilacz. Należy do czarnej listy. :wink:


(Lolekm1) #6

Wielu tak mówi :stuck_out_tongue: Wypowiedź jednej z osób która jedzie na Procompie 450W:

Więc czasem czarna lista nie bywa aż taka zła :stuck_out_tongue:


(Paweł3779) #7

No wiesz.. Czasami się trafia no-name, Który chodzi dość długo, ale w każdej chwili może się spalić. Lepiej nie ryzykować . :slight_smile:


(Lolekm1) #8

http://allegro.pl/item406546684_fortron ... mocja.html

A takie coś będzie dobre na tego HD ? lub ogólnie podkręcanie?


(Mariosti*) #9

@lolekm1

Jak ten gość weźmie się za podkręcanie, albo poczeka jeszcze z rok aż się kondensatory zestarzeją to już nie odpisze o problemach :>


(Ciupa Michal) #10

pójść by poszło, ale to według mnie by było trochę ryzykowne, bo nie liczy się tylko ilość W, ale też trzymanie napięć, dobre linie, a z tym ta zasiłka może mieć problemy :wink:

według mnie dozbieraj do 150zł i kup tą zasiłkę (bardzo dobra)

to powodzenia mu życzę :expressionless: