Podkręcanie procesora Intel Pentium 4 2.4GHz

Witam,

Odrazu mówie, że w tych sprawach jestem zielony i prosze Was o rade…

System operacyjny: Windows XP Proffesional

Do ilu moge MAX moge podkręcić mój procesor ? I jak to dokładnie zrobić ? Wiem, że przy włączaniu komputera trzeba trzymać DEL

A tu informacje o procesorze

Typ procesora Intel Pentium 4, 2400 MHz (12 x 200)

Nazwa płyty głównej Abit IS7-G (5 PCI, 1 AGP, 4 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394)

Pamięć fizyczna 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)

Typ BIOS’u Award (11/23/04)

I tu chwilowe temperatury:

Pole Wartość

Właściwości czujnika

Typ czujnika Winbond W83627HF (ISA 290h)

Typ czujnika procesora graficznego Maxim MAX6646 (NV-I2C 4Ch)

Nazwa płyty głównej Abit IC7 / IS7 Series

Temperatury

Płyta główna 31 °C (88 °F)

Procesor 39 °C (102 °F)

PWM 36 °C (97 °F)

Procesor graficzny 67 °C (153 °F)

Otoczenie procesora graficznego 36 °C (97 °F)

WDC WD800JB-00JJC0 36 °C (97 °F)

SAMSUNG SP4002H 25 °C (77 °F)

Możesz podkręcić do 4.944 GHz, ale skoro nic o tym nie wiesz, to nie zabieraj się.

Oj coś tam czytałem w CD-action (nie reklamuje) tylko potrzebuje wiedzieć krok po kroku co i jak

W internecie jest wiele poradników, dowiesz się z nich znacznie więcej niż jakby ktoś napisał Ci na forum… Chociaż przy braku doświadczenia zalecam dobrze zapoznać się z tematem i wszystko robić ostrożnie. Pozdrawiam!

Przy tym procku to jedynie uzyskasz wynik dla CPU-Z lub większy piekarnik. Wzrostu wydajności to się nie spodziewaj. Więc ja bym nawet tego nie ruszał a jak z zasilaczem?

Słabo 230V 50Hz

Chodzi o firmę tego zasilacz i jego moc w watach [W]

230V 50Hz to masz w kontakcie.

Firma Spark F-506

6,3 A