Podkrecenie amd sempron 2800+ (1.61)

Otóż chcialbym sie dowiedziec ile i w jaki sposób moge wyciagnąc z mojego AMD’eka ;]

Reszta mojego sprzetu to :

512 mb Ram (no name) 400mhz

GeForce 6600 128Mb

Seagate 160 Gb

Nagrywarka DVD

ZASILACZ Hiper 435W

2x Wentyle 80mm x 80mm

Chcialbym, wiedziec czy mozna to zrobic jakim programem czy tylko w Boisie…??

Interesuje mnie aby z tego AMD wyciagnąc jakies ponad 2.0 Ghz… Czy sa jakies szanse czy moze nie?

TEMPERATURA PROCA TO 28C

STRES -------- nieco ponad 34C

Aha, prosilbym aby napisac mi wszystko kroczek po kroczku bo jestem w tym troszq zielony :mrgreen: :mrgreen:

Z Góry THX :smiley: :smiley:

Powinien iść na 2ghz :slight_smile:

Złączono Posta : 28.07.2007 (Sob) 9:23

AMD Athlon 2800+ s754 idzie z 1,8ghz na 2,4-2,5ghz to ten sempron powinien na te 2 ghz skoczyć .

wring007 jaką masz płytę główną? bo od niej najwięcej zależy ;]

ten proc to s.754?

wring007

Coś mi się nie zdaje że płyta go tak O/Cknie :roll:

wring007 hmmm podaj nazwę płyty głównej ale czy na tej pamięci coś wyciśniesz to nie wiem

Mam takiego samego procka i bez zmiany chłodzenia kręciłem go na 2.0GHz. Wszystko chodziło bardzo stabilnie, temp. podniosła się tylko o kilka stopni.

witam, ja mam taki sam procesor a plyte glową asus k8v-x se raczej procesor mam 2800+ 64bitowy. moze mi ktos powiedz jak podkrecic go, raczej juz robilem to doszlem do 1,78 a podnosilem go co 5mh korzystalem z pewngo poradnika co znalezlem w necie. tylko ze na mojej plycie nie ma duzo ustawien np: jak zasilania, jest tylko podniesienie +1v i nic wiecej moze ktos ma podobą plyte głowną??

dużo :lol:

:x

suchy123 umiesz sie doczepiac;/ szkoda ze nie jestes taki madry w tym zeby mi pomoc :lol:

Nie mam tej płyty to wiele ci nie pomoge. A szyne Hyper transport zmniejszyłeś? Może pamięci cie blokują- jak możesz to dovoltuj albo poluzuj timingi. Jaki masz zasilacz?