Podkręcenie laptopa SONY VAIO VPCEH2D1E

Sony vaio vpceh2d1e
Za tydzień będzie 16GB RAM DDR3 1600Mh
Procesor i7 2rdzenie 2.8Mh
Dysk SSD 512GB
Karta zintegrowana 410M GF
Windows 10 profesional

Wiem że to złom darujcie sobie złośliwe komentarze robię posta bo jestem laikiem trzeba jak małemu dziecku.
1-jakim programem zmienię obroty wentylatora
2-podkręce Ram
3-podkręce kartę😉
4-podkręce procesor
Tylko tak żebym z dymem nie poszedł :boom::bomb::orangutan::fire::fire::fire::fire:

To złom i nie podkręcisz.

Nawet gdybyś podkręcił, to zysk będzie niewidoczny, bo to złom.
(czyli mając 10 zł na lokacie to różnica 1 a 5% odsetek Ciebie raczej nie zainteresuje)

Nawet gdybyś podkręcił, to ryzykujesz pójście z dymem, sekcja zasilania i chłodzenie laptopa było obliczone na konkretną specyfikacje, nie na eksperymenty domorosłego inzyniera. :slight_smile:

Tak też myślałem :sob::sob::sneezing_face: z -gówna bata nie ukręci :pensive::pensive::pensive::pensive:

Teoretycznie możesz sie pobawić w zewnętrzne karty, ale to raczej mało efektowna zabawa.
Jeżeli chcesz grać, to sprzedaj i kup normalny piecyk stacjonarny.
Sama jednostka, na której komfortowo pograsz w csgo i Forttinate, to koło tysiąca pln, system i monitor drugie tyle.

Mam ten laptop w stanie perfekcyjnym, tzn. nawet bez ryski :slight_smile:
Mam 8 GB ramu (standard 4 GB) I dysk SSD Crucial MX500 500GB, Windows 7.
Z Windows 10 był problem, ponieważ wentylator dość często się załączał i robił niepotrzebny hałas.

O ile wiem, max ram to właśnie 8 GB. Też kiedyś myślałem żeby wymienić procek, ale to nie ma sensu.
Po moich zmianach hula całkiem nieźle, ssd robi swoje.

mówisz 8gb ja mam teraz 12 ale za tydzien bede miał 16gb ramu i chodzi. Czy się mylę???

Według mniej lepiej odłóż kasę na nowy laptop.
Przy takiej specyfikacji, z ssd, ledwie widoczna różnica między 8 i 12, a zakup 16 jest już fanaberią, której nie zobaczysz bez odpalenia benchmarków.