Podkręcenie starego komputera


(Marek1580) #1

Witam.

Co byście mi doradzili w tej sytuacji kasę na nowy komputer będę miał za dwa lata?

Ale zastanawiam się czy by dało radę podkręcić staruszka na tyle żeby w niego nie inwestować np. nowych wiatraczków. Oczywiście musiałbym zlecić to serwisowi chyba, że są do tego programy, które to za mnie wykonają, ale nie jestem pewny, że nawet z takim programem dałbym radę po ściągnięciu tego programu PowerStrip 3.86, Zwątpiłem.

Raport z Everest -http://www.wklej.org/id/144058/

Jeśli chodzi o zasilacz to na fakturze miałem tak ATX, 350 W feel 307 SKVER, 350 W, ale jak czyściłem zasilacz to na obudowie firma się zgadza, ale moc jest 300 W.

Dziękuję z góry.

knivert,

A jaką byś tą kartę zaproponował. 1024 Mb dałoby radę zamontować, sporo gram.

Dzięki


(Mmiszczuk) #2

@ctr

W raporcie masz napisane

@marek1580

Do czego komputer wykorzystujesz?

Mam p4 630 i podkręcony na 3,8GHz (przy 4 GHz płyta spaliła się i po naprawie w serwisie chodzi stabilnie tylko do 3,8). Jeżeli tylko do www/poczty i filmy to się nie opłaca. Prescotty słyną z tego, że są grzałkami. Niestety i865PE. Nie napisałeś jaką płyta ma rewizje (lepiej wymienić procesor na allegro).


(Michal Kolatek) #3

Podaj co to za komp, jak chcesz kręcić to i tak musisz zmienić zasilacz z resztą bez oc powinieneś go wymienić bo jest niebezpieczny dla sprzętu, programami się nie podkręca od tego jest bios, programem to najwyżej grafikę można podkręcić. Na początek poczytaj poradniki, żaden serwis raczej nie zajmie się podkręcaniem, a jak by się zajął to lepiej za to co skasuje serwis kupić sobie coś do kompa.

http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=248

http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=371-4

Chociaż jak chcesz podkręcać żeby zagrać w coś nowego to nie ma co się trudzić.


(Mmiszczuk) #4

Przecież jest wszystko podane.

Intel Pentium 4 520, 2815 MHz

Gigabyte GA-8IPE775-G

2048 MB (PC3200 DDR SDRAM)

ATI RADEON 9600 PRO


(Knivert) #5

@marek1580, jeśli to jest stary komp, to ja idę na księdza. naprawdę. W twoim przypadku, wymieniłbym tylko kartę graficzną co najmniej z 512 mb, żeby w bliskiej przyszłości móc korzystać np z dobrodziejstw windows 7 i nowych gier. nie wiem o co tyle szumu.


(Ctr) #6

http://www.allegro.pl/item731279661_int ... 0_oem.html

http://www.allegro.pl/item725306754_clu ... ox_gw.html

http://www.allegro.pl/item727527367_kin ... 0_mhz.html

http://www.allegro.pl/item725093566_zas ... t_wwa.html

i masz super komputer xD


(Mmiszczuk) #7

Jaki super komputer

Ten zasilacz jest strasznie głośny.


(Ctr) #8

Tak ? To kup mu BeQuieta za 500zł.