Podłączenie komputera do kina domowego

Witam

Chcę podłączyć kompa do kina domowego i mam pytanie jak to podłączyć żeby był dźwięk 5.1?

Mam kartę dźwiękową Sound Blaster Audigy SE i kino Panasonic SC-PT860 http://www.ceneo.pl/1380792,

wyjscia na kinie mam jak na zdj.

http://img23.imageshack.us/img23/9616/58343508.jpg

Zaznaczam, że jestem laikiem w tych sprawach.

a więc tak, kino domowe ma tylko chincze stereo a zatem nie uzyskasz pełnego 5+1, co najwyżej pro logica czyli to co jest na lewym i prawym zostanie przeniesione na pozostałe kanały… chyba że karta dźwiękowa ma wyjście optyczne.

Karta nie ma wyjscia optycznego.

Mam jeszcze odtwarzacz dvd Wiwa HD-128U podłączony do kina przez wyjscie optyczne, odtwarzacz jest z wyjsciami:

Wyjście audio: Cyfrowe coaxialne – 0.5V (p.p), 75 ohm, optyczne, analogowe

5.1 – FL,FR, SL, SR, CEN, SUB, analogowe stereo – ML, RL,

SCART – L, R

Do tego dało by się podłączyć żeby było 5.1? I wtedy by było coś takiego: komp - dvd - kino? Będzie to działać?

A jeśli nie to do stereo trzeba by było podłączyć kartę dźwiękową z tymi wyjściami oznaczonymi jako AUX?

po pierwsze źródło musi być w standardzie 5+1 czyli film dvd itd, nie mp3 które mają dźwięk stereo…po drugie dodatkowy odtwarzacz nic nie zmieni potrzebujesz wyjście cyfrowe w karcie dźwiękowej do przesłania odpowiedniego sygnału, tak aux.

To, że źródło musi być 5.1 to wiem, właśnie takie by było.

W karcie jest dźwięk 5.1 (mam głośniki właśnie 5.1 podłączone) od karty idą 3 kable do subwoofera czyli to by wystarczyło jakby były odpowiednie wyjścia na kinie czy musi być wyjście optyczne na karcie?

A jak to podłączyć do tego AUX żeby chociaż stereo było? To ma być podłączone do obu wyjść AUX jak rozumiem? Jaki kabel jest do tego potrzebny bo rozumiem, że miał by być z 2 końcówkami do AUX i 1 końcówka do karty dźwiękowej tak? Jak się nazywa taki kabel?