Podłączenie urządzenia port com -> usb

Cześć, podłączam do laptopa dell precision m65 z xp pro sp3 sprzęt audio (procesory dźwięku), za pomocą zalecanego przez producenta usb converter z portu com w procesorze do usb. Sprzęt zainstalował się w porty com i lpt mimo, że jest podłączony usb.

Drugi procesor ma wyjście usb wbudowane a też instaluje się w porty com i lpt.

Przez to nie mogę się z nimi połączyć w programie sirus zalecanym przez producenta.

Chodzi o to dlaczego sprzęt podłączony za pomocą usb wyświetla w com ? Parę razy nawiązało połączenie, ale chcąc wykonać operację rozłączało się. Jak nie może się połaczyć to wyskakuje okno alert od dsp (czyli przypuszczam procesora dźwięku) “unable to open com port”, że niezdolny otworzyć port. jak go otworzyć ?

Nie znam się na sprzęcie Audio ale mam do czynienia z innymi urządzeniami. Jak podłączysz konwerter usb/com to zawsze będziesz miał com i to jest dobrze. Ale może być ten konwerter zły. Podaj link do tego konwertera. Prawdziwy działający taki konwerter kosztuje około 300 zł. Te po 20 czy 30 z większością urządzeń (gdzie wymagane jest potwierdzenie zwrotne) nie działają.

Dokładnie, zawsze tak bylo, jest i będzie, że pomimo przejściówki urządzenia na RS232 pomimo przejściówki będą rozpoznane właśnie jako RS232, a nie USB.

W takim razie niech tak pozostanie, ale jak z kwestią “unable to open com port” . Co można zrobić poza kliknięciem ppm na właściwości w menadżerze urządzeń ?

Może masz zły konwerter albo nie masz sterownika do tego. Ja mam taki kabel http://www.a2s.pl/atc-810-p-3703.html ale do tego jest sterownik. Te z firmy a2s działają bo to są profesjonalne do programowania sterowników. Ale tam jest sterownik pod win 7. Zadzwoń do tej firmy powiedz że masz XP, może coś ci pomogą.

Pozdrawiam