Podłączenie wieży do komputera - program musicmatch JUKEBOX

mam pytanie :oops:

właśnie podłączyłam do swego komputera wieżę (połączeniem USB) zainstalowałam odpowiedni program tzn musicmatch JUKEBOX po czym chciałam odtworzyć wybrane pliki muzyczne niestety kiedy chcę dodać pliki do listy odtwarzania pojawia mi sie komunikat WaveOut format not supported - i program kończy swoją pracę czyli inaczej pisząc nie jest dane mi posłuchać ‘na wieży’ mp z mojego komputera,

jeśli chodzi o komputery jestem zielona, w związku z czym nie mam najmniejszego pojęcia jak sprawić by wieża odtwarzała utwory znajdujące się na twardym dysku mego komputera

jeśli ktoś wie jak to ‘naprawić’ to

proszę o pomoc

A czy przed podłaczeniem wizy komp działał.

A może podłacz na wejscia typu AV (Audio Video) specjalnym kabelkiem powinien byc razem z wieżą.

Hmm… zainteresowałem się tym pytaniem, bo sam mam podłączoną wieże do kompa. Poprostu służy mi jako głośniki. Kupiłem “joka” (taki kabelek co ma jedno wejście na kompa i dwa wejścia do wieży i normalnie mi chula 8) . Z tym że aby wieża odtważała mi dzwięki z kompa (muza, gg, strony z dźwiękiem) przełączam (na wiezy) na guzik “MD”. Czyli ten gdzie np. mogę sobie podłączyc (np odtważac video) i sluchac dzwięków przez wieże…! Zdaje sobie sprawe jednak że nie kazy ma taką funcje na swojej wiezy :? .

hahahah a może “mini jack’a” :smiley:

i to nie taki kabelek do kompa ino uniwerslany kabel mini jack- chinch

ka. proponuje kupic w/w kabelek jesli masz w wiezy opcje aux i z tyłu wejście na chinch (czincz), jedna strona ląduje w wieży, a druga w kompie, zamiast głosników komputerowych :wink: rozwiązanie nie drogie a skuteczne, koszt to okolo 7-10zł!

Sam mam tak ustawione jzu od ponad 4 lat, i jest ok :wink: