Podpisana umowa z netią -pytanie

Witam, mam taki problem, że 1.5 tygodnia temu (to było coś koło 21) podpisałem umowę na internet 1 mega za 49 zł przez cały okres rozliczeniowy. Od 23 jest nowa promocja że przez 6 miesięcy za telefon i internet płacimy po 1 zł. czy jest możliwość zrezygnowania z tamtej umowy na rzecz tej nowej? Bo według Netii na lepsza ofertę można przejść po 6 miesiącach. Gdzieś słyszałem że w ciągu iluś dni można zerwać umowę bez konsekwencji. (pytam na forum gdyż obecnie nie mam dostępu do telefonu więc nie mogę zadzwonić na party line Netia.)

Jeżeli umową była zawierana na odległość to oczywiście możesz ją zerwać w ciągu 10 dni

Nie wiem czy to się tyczy umowy ale okres rozliczeniowy zaczyna się dopiero od dnia aktywacji łącza nie od dnia podpisania umowy, jeśli jeszcze nie aktywowałeś neta to mogą prędzej pójść na rękę, możesz zadzwonić do konsultanta i się dowiedzieć czy można to jakoś załatwić.

Pozdrawiam!

Od 21 września dzisiaj mija 10 dni, więc jeśli zawierałeś umowę na odległość, szybko wal z rezygnacją.

A jeśli w umowie jest że usługa zacznie być świadczona od 22 października to coś zmienia?

Jeśli jeszcze nie aktywowałeś usługi, możliwe że możesz zerwać umowę. To też możliwe że coś zmienia.

Poczytaj umowę i regulamin.

Niestety jedyna możliwość to zerwanie umowy i kara koło 600 zł. Dzwoniłem kilka razy i każdy mi to samo powiedział.

Być może dopiero wtedy dostaniesz modem ale sam okres rozliczeniowy zaczyna się dopiero od dnia aktywacji połączenia, czyli od dnia uzyskania loginu i hasła niezbędnych do uzyskania połączenia z internetem, aktywować musisz sam, jak to zrobić wszystko będziesz miał w instrukcji :slight_smile:

Skoro tak Ci powiedzieli to innej możliwości nie masz :slight_smile:

Pozdrawiam!

Witam,

Niestety ja też podpisałam umowę z Netią i bez zapłacenia kary nie będę mogła rozwiązać umowy…

Haczyk jest w tym, że zwykle umowę podpisuję się dużo wcześniej niż faktycznie zaczyna się korzystać z ich usług np. przy podpisaniu umowy 11 sierpnia, włączenie usługi nastąpiło 1 października, a te 10 dni jest liczone od 11.08 a nie 1.10 :expressionless: - czyli nie mam możliwości skorzystania z prawa do rezygnacji…

Osobiście nie polecam Neti! !!

Od pierwszego dnia korzystania z ich usług jestem bardzo nie zadowolona - nie dość, że wciąż przerywa mi połączenie, mam 1MB a płacę za 16MB, to jeszcze nie idzie połączyć się z działem technicznym - próbowałam przez 7h - bezskutecznie! !!

Powtórzyłam tylko co mi Pani z Neti przez telefon powiedziała - czyli nie mogę zrezygnować z ich usług od tak, bo to prawo mi przysługiwało do 21.08… teraz tylko zostaje zerwanie umowy - a zatem to ja ponoszę odpowiedzialność finansową

Nie mogłam przecież w sierpniu wiedzieć, iż w październiku nie będę zadowolona z ich usługi :stuck_out_tongue:

No niestety na tym polega umowa na czas określony.

Przecież to jest logiczne, że okres możliwości zerwania umowy trwa od dnia jej podpisania a nie od dni świadczenia usługi. Przecież umowa jest umową a usługa usługą, umowy zawsze podpisuje się wcześniej a usługę wykonuje się w terminie zawartym w umowie na czas określony lub nieokreślony.

Tak poza tym nikt z Was nie napisał czy to usługa na czas określony czy nieokreślony, choć za tą cenę to zgaduje że określony, bo mam tą samą umowę. Jeśli czas nieokreślony to na pewno w regulaminie jest określony okres wypowiedzenia umowy, zapewne miesiąc liczony, od pierwszego dnia miesiąca od dostarczenia wypowiedzenia.

Pozdrawiam!

Wiem, że po 6 miesiącach można przejść na lepsza ofertę ale jestem ciekawy jak to wygląda. Czy przy przejściu na lepszą ofertę można skorzystać z promocji typu 1/2 roku za 1 zł (wiem, że za 6 miesięcy będzie inna oferta ale to dla przykładu).

To już musisz dzwonić (tel. 801802803), ew. mejlować do Netii.