Podstawka na dysk ssd sata 2,5″ w obudowie

Dobry wieczór, potrzebuję pomocy z znalezieniem „podstawki” na dysk na której go umieszczę. Pierwszy raz coś wymieniam/dodaję w kompie i totalnie nie wiem co powinienem kupić. Czy to coś powinno być w pudełku po obudowie (którego nie mam), czy może będzie razem z zamówionym dyskiem ssd. Podsyłam zdjęcie mojej obudowy

Coś takiego?
https://allegro.pl/oferta/ramka-montazowa-dla-dyskow-2-5-w-zatoce-3-5-14237219778

Muszę zaufać bo szczerzę powiedziawszy nie znam się. Na yt są filmiki jak to zakładają ale nikt nie mówi jak to się nazywa. Ale wydaje mi się, że to nie to. I zaznaczyłem dwa różne rodzaje „slotów”

Ramka/adapter/sanki 2,5’’ do zatoki 3,5’’ - samą ramkę montuje się tak samo jak zwykły dysk HDD 3,5’’ - otwory są identyczne. Dysk SSD przykręcasz do spodu - te 4 otwory. Jest wiele różnych rozwiązań tego typu z różnym mocowaniem ale bez obawy - otwory są standardowo rozmieszczone. Są też ramki podwójne - można przymocować 2 dyski SSD jeden nad drugim. Przejrzyj oferty dużych sklepów i Allegro.

P.S. Co to znaczy: dwa różne rodzaje slotów? Chodzi ci o zatokę 5,25’’ ? Takie ramki też są do kupienia. Widziałem nawet taki model pozwalający zamontować 4 dyski SSD w układzie 2 x 2.

Nazwa obudowy tez nie zaszkodzi, pozwoli sprawdzić opis i instrukcję. Do zamocowania dysku powinny wystarczyć śrubki. Jeżeli nie ma w zestawie z obudową to w każdym komputerowym powinieneś dostać garść.

Na samym dole masz miejsce na zasilacz, a przed nim coś co wygląda jak dwie kieszenie na dyski 2,5. Dyski umieszczasz poziomo i wyjścia do podłączenia kabli powinny być skierowane w stronę patrzącego. Pojedyncze miejsce "pod otworem na płytę jest raczej przeznaczone na kontroler do światełek. Dwa kolejne dyski prawdopodobnie zmieszczą się bokiem w zaznaczonym miejscu. Sprawdź czy otwory pasują.

Dyski montujesz w tych koszyczkach. Otwory pasują i do 3,5" i do 2,5"
image

I chyba tutaj możesz też montować 2,5"