Podświadoma reklama

Witam.

Ostatnio oglądałem Brainiaca, gdzie wyświetlano reklamę działającą na podświadomość. Pokazywała się ona dosłownie w ułamek sekundy. Pamiętam, że był taki program, wyświetlający coś takiego. Pamięta może ktoś jego nazwę?

Pozdrawiam.

hmm ja pamiętam coś takiego ze wyswietlał jaiś napis który trwał ułamek sekundy… ale za CHiny nie przypomne sobie nazwy… o ten Ci chodzi?

Tak matiit zgadza się.

Może ten:

http://www.idg.pl/ftp/pc_262.html

Kiedyś ponoć w kinach była dodawana taka forma reklamy przez coca-cole.

nazywa się to przekazem podprogowym

Witam Jeśli chodzi o program w TV to był pod nazwą "Nie Do Wiary"i prowadził go Maciej Trojanowski

Airborn

tam właśnie było o tym

Złączono Posta : 28.08.2007 (Wto) 19:14

W Telewizji TVN

momo6 on nie wyświetla polskich znaków.

Hmm, czy to w ogóle ma jakiś sens i działa? Bo jakby działało rzeczywiście, to ciekawa sprawa :slight_smile:

Na mnie tak troszkę to motywuje, ale nadal nie bardzo…

ja się trochę tego boje słuchać :smiley:

to na prawdę działa ?

nie to nie dzial…nie znlaeziona żadnego związku z pamięcią a takim przykładem…chba nawet to do muzgu nie dociera :stuck_out_tongue:

jak ja to słucham to czuje jakieś dreszcze :wink: ble boje się i tyle :smiley:

co robi ten program??

Złączono Posta : 28.08.2007 (Wto) 20:57

pika i co jakis czas jest napis???

przeczytaj opis :?

Przekazy podprogowe tak naprwdę nie działają tak silnie jak się o nich mówi. Mózg rzeczywiście odbiera te sygnały i je przetwarza ale nie zatrzymuje na dłużej niż sedundę. Tak więc mimo że są one zabronione, to jest małe prawdopodobieństwo, że przekonają nas one do zakupu jakiegoś prduktu.

Jeśli mi nie wierzycie to przeczytajcie ksiązkę “Zagadki Mózgu”

Oglądałem ten odcinek nie do wiary. Był tam też test z udziałem widzów i na mnie i domowników to jakoś nie zadziałało. Bzdura kompletna.

oglądałam ten program nie do wiary kiedyś, co pokazali ten przekaz podprogowy w postaci jakiegoś krótkiego filmiku i w środku dali ten przekaz w postaci obrazku kota który wyświetlał sie na tak krótki czas, że oko go nie wychwyci ale umysł zapamiętuje, nie wiem czy to przypadek (nie sądzę :stuck_out_tongue: ) ale oglądając to nagle skojarzyło mi się coś właśnie z kotem, więc chyba jednak to działa, może nie na wszystkich? tak czy inaczej pewnie w lekki sposób. zapewne jeśli puszcza się w taki sposób reklamę dajmy na to coca coli, to odbiorca myśli o tym, ale sam musiałby zdecydować czy ją chce kupić czy nie…

Niech ktoś zrobi jakiś filmik we flashu i co kilkanaście klatek wklei jakiś obrazke, zobaczymy na forum na kogo zadziała.

Dokładnie o to mi chodziło :slight_smile:

no właśnie to na tym polega.