Witam, posiadam laptopa T100TA zakupionego w SATURNIE z rozszerzonym ubezpieczeniem. Laptop był już dwukrotnie naprawiany (pęknięta matryca) z tego ubezpieczenia, jednakże odkleił się ekran(digitizer) po ostatniej naprawie i gwarant WARTA nie chce tego uznać jako naprawy. Czy i w jaki sposób można podważyć sposób i jakość poprzedniej usługi serwisowej
Dwie sprawy:
- WARTA nie jest GWARANTEM, a jest UBEZPIECZYCIELEM
- w związku z pkt. 1 zapoznaj się dokładnie z OWU Warty - może znajdziesz jakiegoś haka, ale i tak skoncentruj się na powodzie odmowy pokrycia kosztów naprawy przez TU.
A czy w warunkach tego dodatkowego ubezpieczenia nie ma zapisu, że tracii ono ważność po pierwszym skorzystaniu z niego?
Nie ma takiego zapisu
No to raczej problem naprawiającego i gwarancji na podzespoły i naprawę.
Witam,
jeśli serwis uwzględni roszczenia odnośnie gwarancji na usługę serwisową to czy w dalszym ciągu będzie obowiązywało ubezpieczenie sprzętu.
Krótko - nie da się zgadywać, albowiem warunki ubezpieczenia masz Ty, a nie my. Tam jest napisane (niekiedy w sposób bardzo “dziwny” ;)) co obejmuje, w jakich przypadkach itd. itp.
Odnośnie Twojego pierwotnego pytania - Warta może mieć rację, albowiem jak napisał @JNJN - obecny problem polega na spartaczonej naprawie, a nie na tym, co zwykle obejmuje “rozszerzone ubezpieczenie”.