Podwójny Nat?

Witam!
Od jakiegoś czasu, coś około 10 dni zauważyłem, że mam straszne lagi podczas korzystania z TS3. Postanowiłem zaktualizować oprogramowanie w routerze. Po tym zabiegu cała sieć mi szwankuje. Nie ważne czy podłączę się kablem bezpośrednio do kompa, czy korzystając z wifii. Głównym problemem jest ciągłe rozłączanie z serwerem gry, ale nie tylko ponieważ nawet na komórce gubię wifii. Dziś spędziłem wiele godziny próbując dowiedzieć się co jest problemem. Po wstępnym rozpatrzeniu dowiedziałem się, że gubie pakiety i to bardzo dużo. Kolejną rzeczą jakiej się dowiedziałem jest to, że znajduje się za podwójnym natem. Dla jasności, jestem laikiem i wiele terminów jest dla mnie niezrozumiałych. Chciałbym Was prosić o pomoc w zdiagnozowaniu mojego problemu. Wszelkie testy i ss bedę wykonywał na bieżąco. Problem ten przerasta moje i tak skromne umiejętności z zakresu informatyki. Bardzo proszę, pomóżcie. Internet jest radiowy. Problem gubienia pakietów występuje zarówno na wifi jak i na kablu z routera oraz na bezposrednim podłączeniu anteny.

  1. Jaki masz router, producent i dokładny model?
  2. Jaki dostawca internetu jaka prędkość tegoż internetu?
  3. Jaka karta WiFi w PC lub laptopie (nazwę odczytasz w Menadżerze urządzeń w karty sieciowe)

terminu “podwójny nat” używa się kiedy dostawca nei daje ci publicznego adresu IP - np INEA tak robi - ale nie wiem czy ta informacja Ci w czymś pomoże. NAT nie powinien mieć aż takiego wpływu na działanie internetu ale np konsole do gier typu PS3 miały jakieś problemy i musiałem prosić INEA o zmianę na publiczny IP.
Napisz na początek jaki masz router.

Myślę, że sytuacja jest klarowna - dzwoń do dostawcy i zgłoś mu te straty bo ewidentnie jest to wina ISP.

1 polubienie

CGNAT nie ma prawa wpływać na straty pakietów.

1 polubienie