Podział łupów jak?

Gram z innymi graczami w grę w której zdobywa się wioski. Problemem jest podzielenie się tymi

zdobytymi wioskami. Jak je podzielić między sobą :?: bo niektóre są większe, drugie mniejsze i nie

można tego po równo podzielić. ](*,)

Najlepiej jakby każdy wybierał sobie po kolei po jednej, no ale ten kto pierwszy będzie wybierał

będzie miał najlepiej bo sobie wybierze najlepszą :stuck_out_tongue:

No i właśnie nie wiem jak tą kolejność ustalić :?: :?: :?:

Myślałem, że może jest jakaś strona www, na której możemy się wszyscy zalogować,

i jakiś automat wylosuje dla każdego jakąs liczb no i ten co wylosuje największa bedzie

wybierał pierwszy ten co drugo drugi i td…

Ale niczego takiego nie mogę znaleźć :?

no i nie wiem co innego jeszcze móglym wymyslic :co:

o jaka gre ci biega?

tytuł gry to : “zbieranie wiosek” ?

o plemiona, ale to nie wazne, to chodzi o to jak ustalic kolejnośc.

jakbyśmy sie widzieli to byśmy sobie rzucili np koscmi i by bylo

wszystko jasne - no ale sie nie widzimy.

Moglby jeden z nas wylosowac w domu za wszystkich no ale nie

wiadomo czy nie oszuka, jak wiadomo ze nie, bo jest uczciwy, to

inni mogą o tym niewiedziec ze on taki jest no i mu nie uwiezyc

:stuck_out_tongue: no i nie wiadomo jak to zrobic :?: :?: :?:

ja gram w plemiona

najlepiej kto więcej rozwalił w danej wiosce to niech ją bierze

albo buduj szlachcica zdobądź wioske i napisz im że kto szybszy ten lepszy

Złączono Posta : 02.05.2007 (Sro) 8:41

albo jak ktoś z was ma kamerke to niech podłączy np. do skype ustalcie zasady niech rzuci kośćmi ( oczywiście przy kamerze) i na kogo wypadnie czy jakie tam będziecie mieli zasady to ten bierze wioske

Napisałem, że gra polega na zdobywaniu wiosek, ale my jeszcze

na razie nie doszliśmy do tego etapu, na razie je grabimy, i chodzi

o to, kto jaką ma grabić, żeby nie było tak, że nic w niej nie będzie :evil:

bo ktoś z nas ją niedawno też złupiłł :2gunfire: Dlatego chcemy je rozdzielić

między siebie :))

Z tą kamerką to dobry pomysł :jupi: zapytam czy ktos ma

jak tak to można by tak zrobić :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: