Podzielenie Internetu

Witam!

Przejdę do problemu. Posiadam modem Terayon TA-202 i dostawcą internetu jest Aster, oraz Router TP-LINK TL-WR340G. Mój problem polega na tym że

gdy chce korzystać z internetu na moim PSP muszę odłączyć modem od komputera. A jeżeli potrzebuje skorzystać z neta w komputerze muszę odłączyć

Router. Czy da się podzielić połączenie tak by Router wysyłał połączenie oraz by komputer miał internet? Obrazu powiadamiam że jestem zielony w tych sprawach!\

Proszę o POMOC!

posiadasz router, który ma wifi, wiec to chyba proste ze modem podpinasz pod router, do routera kompa po kablu na przykład, właczasz wifi i możesz z psp korzystać.

http://forum.pclab.pl/t342692.html

W tym rzecz że jeżeli mam połączenie Router(Ethernet)Modem(USB)Komputer ,komputer ma internet a router nie. Gdy Router(Ethernet)Komputer|Modem(USB) Komputer - nic nie ma neta. Nie posiadam dwóch kabli Ethernet by połączyć Router z Modemem i Router z Komputerem.

A pro po gdzie można kupić kabel Ethernet i w jakiej cenie?

w takim wypadku musisz zrobić to tak:

modem -----lan-rj45---->router-----lan-rj45----->komuter i pozniej wifi do psp

nie mozesz podłaczyc do routera kabla usb i sieciowego bo modem obsłuży tylko jeden.

musisz miec 2 kable sieciowe (proste), kupisz w prawie każdym elektrycznym sklepie, komputerowym, w niektorych supermarketach i na allegro. koszt powinien byc w garnicach 1zł/m

Więc po zakupieniu dodatkowego kabla udało mi się połączyć z Google. Reszta stron nie wczytywała się. Komputer miał internet, PSP też dostawał

ale chyba tylko jego odrobinę. Chciałbym podzielić na połowę moje połączenie.

Na dodatek po 5 min router zwariował. Diody zaczęły mrugać(wszystkie). Proszę o pomoc.

nie mozesz dostawać tylko odrobiny :wink: nie jest to tak zaawansowany router.

diody będą migać nieregularnie (Wan, Lan, wifi)

musisz router skonfigurować - w aster chyba tylko mac adres kompa sklonować na router.

Nie rozumiem? Jak skonfigurować?