Pojawiający Się Bluescreen Win 7!

witam mam problem z moim Windowsem, bluescreen wyskakuje mi nie często ale mnie to drażni, Przepraszam jeśli nie tu pisze jestem tu pierwszy raz wklejam odczyt z programu Debugging Tools for Windows

Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.6.0003.5

Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.



Loading Dump File [C]

Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available


Symbol search path is: ***Invalid***

****************************************************************************

* Symbol loading may be unreliable without a symbol search path. *

* Use .symfix to have the debugger choose a symbol path. *

* After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. *

****************************************************************************

Executable search path is: 

*********************************************************************

* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *

* *

* The Symbol Path can be set by: *

* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *

* using the -y argument when starting the debugger. *

* using .sympath and .sympath+ *

*********************************************************************

Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 2

*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe

*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe

Windows Vista Kernel Version 7601 (Service Pack 1) MP (4 procs) Free x86 compatible

Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS Personal

Kernel base = 0x8323d000 PsLoadedModuleList = 0x833864d0

Debug session time: Fri Nov 1 15:02:11.459 2013 (GMT+1)

System Uptime: 0 days 0:02:05.442

*********************************************************************

* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *

* *

* The Symbol Path can be set by: *

* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *

* using the -y argument when starting the debugger. *

* using .sympath and .sympath+ *

*********************************************************************

Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 2

*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe

*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe

Loading Kernel Symbols

...............................................................................................................................................

Loading User Symbols

Loading unloaded module list

.....

prosze o pomoc z góry dziękuje

Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym górnym rogu Swojego posta. Dobrze zatytułowany temat daje szansę na szybszą pomoc. Dziękuję za uwagę.

Tip: Unikaj słów: “problem”, “help”, “pomocy” i.t.p. Tego typu słowa nie spowodują szybszej reakcji a mogą odnieść odwrotny skutek od oczekiwanego, tytuł tematu ma być skróconym opisem Twojego posta- powodzenia.

Sprawdź za pomocą BlueScreenView co powoduje błąd (wstaw link do screena z programu).

http://www65.zippyshare.com/v/86681887/file.html

tu jest screen z Bluescreenview, prawdopodobnie trzeba pobrać obrazek

Podaj model płyty głównej.

Jakie urządzenia masz podłączone na USB?

płyta główna: Gigabyte H55M-S2

pod usb mam WiFi Adapter, drukarka, czasami podłączam myszkę bezprzewodową

Jakie urządzenia na USB masz podłączone?

Czy dzieje się tak również w trybie awaryjnym?

Czy aktualizowałeś ostatnio sterowniki do USB lub do płyty głównej?

Czy możesz spróbować przeinstalować sterowniki do USB, prawdopodobnie do chipsetu?

pod usb mam jak pisałem wcześniej adapter wifi, drukarkę, jedynie co aktualizowałem to jakieś aktualizacje miałem w Windows update, w trybie awaryjnym nie zdarzyło mi się

Spróbuj odłączyć drukarkę i sprawdź jak będzie.

Jeżeli dalej będzie problem, spróbuj z podłączoną drukarką i odłączonym adapterem Wi-Fi.

Jeżeli dalej będzie problem, spróbuj z odłączoną drukarką i odłączonym adapterem Wi-Fi.

Czy próbowałeś czystego rozruchu? http://support.microsoft.com/kb/929135/pl

Jeśli dalej masz nie rozwiązany problem, to sprawdź te BSODy programem WhoCrashed :

http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/testowanie_i_diagnostyka/WhoCrashed.html