Pojawienie się infekcji na komputerze i problem z aplikacjami

(butcher89) #1

Cześć,

Proszę o pomoc. Wydaje mi się, że na moim komputerze pojawiła się infekcja. Objawia się problemem z programem MCShield przy włączaniu komputera, oraz relatywnie częstym w ciągu dnia sygnalizowaniem o napotkanych problemach przez mój program antywirusowy. Korzystam od lat z:

  1. Avast Free
  2. MCShield

System: Windows 10 64bit

Do tej pory żadnych kłopotów nie zauważyłem. Proszę o sprawdzenie i ewentualną poradę co zrobić.
Raporty:

FRST: http://www.wklejto.pl/753612
Addition: http://www.wklejto.pl/753615
TXT: http://www.wklejto.pl/753616

hasło: butcher

Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam!

(zbigg47) #2

Odinstaluj pilnie program MCShield.
Dwa i więcej antywirusów w laptopie jest źródłem konfliktów między nimi. Stąd problemy…

(krystian3w) #3

To nie antywirus a skaner pendrive. Inna sprawa czy jeszcze używa pendrive i jak aplikacja się ma po 4 latach od ostatniej edycji i czy ma jeszcze aktualizacje baz.

(zbigg47) #4

Ostatnia aktualizacja tego programu to 14 kwiecień 2014. Dlatego sygnatury wirusów i innych baz danych programu są nieaktualne…

(wiktor.bogast) #5

Uruchom Farbara jako Administrator
“Upewnij się, że FRST jest uruchomiony z uprawnieniami administratora. Narzędzie działa poprawnie tylko wówczas, gdy zostanie uruchomione z uprawnieniami administratora. Jeśli użytkownik nie ma przywilejów administratora, zobaczysz ostrzeżenie w nagłówku FRST.txt.”
Uruchomiony przez Czaja (UWAGA: Użytkownik nie jest administratorem) DESKTOP-5UCSG2R (Dell Inc. Vostro 5568) (11-07-2019 17:19:17)

(butcher89) #6

Dzięki za sugestie. Odinstalowałem MCShield.

Podaję raport po otworzeniu programu jako administrator:

FRST: http://www.wklejto.pl/753712
Addition: http://www.wklejto.pl/753713
Shortcut: http://www.wklejto.pl/753714

haslo: butcher

Pozdrawiam

1 Like
(iJuliusz) #7

Witaj @butcher89

  1. Odinstalowując MCShield pozbyłeś się sporego problemu, już powinno być lepiej.
    Komputer zostanie oczyszczony z jeszcze jednego problemu, który jest sygnalizowany przez Twój program antywirusowy.
  2. Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\Czaja\Desktop
    fixlist.txt (2,0 KB)
    “Plik naprawczy został wykonany w FiRST Editor 1.09b (Cloud DB Test) © ijuliusz.pl”
  3. Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
  4. Po restarcie wklej plik wynikowy.
  5. Pobierz ADWCleaner, uruchom z Uprawnieniami Administratora, uruchom skanowanie i oczyść, wklej plik wynikowy.
(butcher89) #8

Ok, zastosowałem się do instrukcji.

Fixlog: http://www.wklejto.pl/753878

ADWCleaner: http://www.wklejto.pl/753877

haslo: butcher

Pozdrawiam

(iJuliusz) #9

Dziękuję.

Skrypt wykonał się właściwie.
Jeśli System odzyskał sprawność, zastosuj DelFix Zaznacz Remove disinfection tools i kliknij Run.
Zaznacz post, który rozwiązał Twój problem.
obraz

W razie kolejnych kłopotów z komputerem, pisz :+1:

Aby ich nie było, nie instaluj programów niewiadomego pochodzenia.

(butcher89) #10

Dziękuję za pomoc!

2 Likes