Pokaż pulpit - Windows 10

1. Na pasku zadań “Wyszukaj w systemie windows” program Uruchom

post-184755-0-59172200-1441967409_thumb.

2. W oknie dialogowym Otwórz wklej: %appdata%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch          naciśnij OK

post-184755-0-22513000-1441967414_thumb.

3. Teraz skopiuj skrót Pokaż Pulpit na twój Pulpit

post-184755-0-29540600-1441967429_thumb.

4. Naciśnij prawym przyciskiem myszy na twój Pulpit i z menu dialogowego wybierz Nowy Skrót. 5. Wybierz Przeglądaj i wskaż na przeniesioną na pulpit ikonę Pokaż Pulpit. 6. W oknie gdzie pojawiła się ścieżka do ikony Pokaż Pulpit przed ścieżką dostępu dopisz komendę explorer

post-184755-0-71040500-1441967433_thumb.

7. Kliknij Dalej, nazwij skrót np. Pulpit, zakończ. 8. Ikona skrótu pojawiła się na twoim Pulpicie.

post-184755-0-24865300-1441967439_thumb.

9. Kliknij na nią prawym przyciskiem myszy wybierz Właściwości Skrót Zmień ikonę

post-184755-0-10047100-1441967444_thumb.

 

10. Kliknij Przeglądaj i znajdź shell32.dll, zmień ikonę

post-184755-0-21750000-1441967449_thumb.    post-184755-0-77290500-1441967453_thumb.

11. Myszą przesuń stworzony skrót na pasek zadań

post-184755-0-52800800-1441967460_thumb.  post-184755-0-20666300-1441967466_thumb.

12. Prawym przyciskiem myszy zaznacz ikonę Pokaż Pulpit Ogólne Ukryty Zastosuj

post-184755-0-80731400-1441967471_thumb.

13. Stworzony skrót Pulpit możesz usunąć

To jest porada, na nie mamy dział “Sprawdzone Porady”, przenoszę.