Pola wyboru PHP i MYSQL - drop down list


(Kubickikamil) #1

Od roku czasu uczę się stopniowo programowania i dotarłem oto do PHP i Mysql... Mam oto pytanie:

Jak zrobić pola wyboru z rozwijaną listą, po akceptacji której strona zaprowadzi internauta do określonej strony - np. pola wyboru: ubrania-męskie damskie; koszulki-siwe białe granatowe; cena-do50 zł do 100 zł?

Wiem że taka baza łaczy sie z Mysql, jednak prosze Was o pomoc i bardziej szczegółowy opis - szczególnie pożądany w wersji Tutorial :slight_smile:


(Ickmetan) #2

dodaj sobie wczytywanie danych z bazy i segregowanie typu where = cena 100 zl... niestety gotowca Ci nie napisze bo dawno sie w to nie bawilem...


(Kubickikamil) #3

dzieki spoko, tylko jak z tym PHP? co jak i gdzie? :roll: i czy konieczne to javascrpt - nie da sie czegos w PHP?


(Ickmetan) #4

i Ty mowisz ze od roku sie uczysz programowania ? w php i mysql ?

poprostu adres zmieniasz na zmienna $adres z filtrem np cenowym, a 1 opcja, 2 opcja zmieniasz na np. zmienna $filtr google ,ale mowie nie napisze tego za Ciebie...


(Kubickikamil) #5

od roku kminie xhtml i css - z tym problemow nie mam, ale teraz zaczynam php wiec sorki...


(Ickmetan) #6

http://home.pl/pomoc/1701 to powinno Ci sie przydac


(Kubickikamil) #7

Dzeki za pomoc, na pewno teraz bedzie latwiej :slight_smile:

Złączono Posta : 12.02.2007 (Pon) 13:14

Heh... Proby probami, ale chyba bez pomocy eksperta sie nie obejdzie... Prosze o pomoc jesli ktos moze i nadeslanie gotowca lub tutoriala - z gory dziekuwa