Zakupiłem nie dawno telewizor samsung UE32D5000 chcę do niego podłączyć internet (posiadam Neostrada 6Mb). Po podłączeniu kabla z routera TPlink TD-W8901D do tv, klikam na pilocie ustawienia sieci, następnie wybieram kablowa i wyskakuje mi komunikat:
“Nawiązano połączenie z Internetem (do aktualizacji oprogramowania). W przypadku problemu skontaktuj się z usługodawcą”. Czy jest to poprawny komunikat? Przy klikaniu na aktualizację oprogramowania pojawia się komunikat o braku oprogramowania do aktualizacji. Co trzeba zrobić by móc przeglądać internet w tv? Czy brak obsługi internetu to wina zbyt wolnej szybkości, wyczytałem gdzieś że potrzebna szybkość to 10Mbps, ale słyszałem że normalnie chodzi przy 6Mbps. Może to ja źle szukam? proszę o pomoc.
Dodam że na pilocie nie ma klawisza internet@ ani nic w tym rodzaju.
Wejście Ethernet może Ci posłużyć tylko do połączeń DLNA lub aktualizacji oprogramowania. Internet@TV obsługują telewizory z serii 6 i wyżej. Twój jest serii 5 więc zapomnij.
okey, dziękuje za informację. chciałem wykorzystać opcję połączenia z Laptopem ale pisało że Real Media (czy jakoś podobnie) nie odpowiada na żądanie. Co trzeba zrobić by móc bynajmniej korzystać z DLNA? Zakładam że chodzi o konfigurację urządzenia, jak to zrobić?
Polecenia z instrukcji tv wykonałem, ładnie sprzęt odnajduje ale nic więcej na ten temat nie ma, albo nie doczytałem. Nie mam pojęcia jak wykorzystać tą opcję.
Sory za odkopanie tematu, ale też jestem posiadaczem tego TV i też chcę go podłączyć do neta, aby przeglądać różne strony (głównie chodzi o youtube). Na stronie Samsunga ( http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-a … D5000PWXXH ) znalazłem takie oto coś:
Co to jest? To jest błąd? Czy od końca 2011r (ostatnie posty w tym temacie) wyszła jakaś aktualizacja pozwalająca na przeglądanie neta?
Pamiętam kumpel miał model samsunga i zainstalował oprogramowanie od serii wyżej i dzięki temu mógł korzystać z rzeczy, które mają modele wyżej, ale jak w praktyce to wygląda to bym musiał się dokładniej przyjrzeć tematowi