Acorus
(Acorus)
6 Lipiec 2015 18:54
#2
Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/8/
Czysto nic nie znalazł.
Screen z zakończonego skanowania: http://iv.pl/images/14826730243483082471.jpg
IPSEN
(IPSEN)
6 Lipiec 2015 19:31
#4
Niestety nie pomogło. Zrobiłem dokładnie tak jak w instrukcji.
IPSEN
(IPSEN)
7 Lipiec 2015 05:46
#6
Czy na innych urządzeniach np. tablet ,telefon podłączonych do tego routera,jest ten sam problem?
@IPSEN
Na np LG L7 II p710 nie zauważyłem tego problemu.
@krzych5610
A co konkretnie mam zastosować w tym programiku?
IPSEN
(IPSEN)
7 Lipiec 2015 07:23
#9
Można wszystko, powinny pomóc poz zaznaczone ( + )
resetowanie protokołu TCP/IP ( + )
naprawę Winsock (Windows Socket) ( + )
odnowienie połączenia internetowego ( + )
odświeżenie DNS Resolver Cache ( + )
naprawę Internet Explorera ( + )
wyczyszczenie historii Windows Update ( - )
naprawę automatycznych aktualizacji systemu Windows ( + )
naprawę kryptografii/SSL/HTTPS ( + )
zresetowanie ustawień systemowego Firewalla ( - )
przywrócenie domyślnego pliku HOSTS ( + )
naprawę konfiguracji sieci lokalnej, aby urządzenia w tej samej grupie roboczej były dla siebie dostępne ( + )
PS. Jak nasz ustawione stałe: Adres IP, Maskę podsieci i Bramę - radzę zapisać. Program przejdzie do ustawień - Uzyskaj adres IP automatycznie
dre4merOn
(dre4merOn)
7 Lipiec 2015 07:46
#11
Hmmm użyłem w/w program i niestety bez zmian. Zaznaczyłem wszystko i zrestartowałem laptopa.
dre4merOn
(dre4merOn)
7 Lipiec 2015 08:23
#13
Czy mógłbyś w wolnej chwili napisać bardziej zrozumiale co mam zrobić? Pytam bo trochę nie ogarniam co jest na tej stronie. Nie wiem za bardzo co mam robić.
http://www.dobreprogramy.pl/To-juz-tradycja-ostatnie-aktualizacje-Windowsa-uszkadzaja-system,News,59743.html
Poprawka KB3004394 - sprawdź czy nie została zainstalowana.
Win-7: Panel sterowania / Wszystkie elementy Panelu sterowania / Windows Update / Wyświetl historię aktualizacji / Zainstalowane aktualizacje // KB3004394 do usunięcia ( odinstalowania )
dre4merOn
(dre4merOn)
7 Lipiec 2015 09:43
#15
Nie mam tej aktualizacji zainstalowanej. Sprawdziłem używając szukaj w Windows Update.
IPSEN
(IPSEN)
7 Lipiec 2015 10:39
#16
Jeszcze przeskanuj-http://www.freedrweb.com/cureit/?lng=pl
oraz wykonaj reset wszystkich przeglądarek