Połączenie przez router Netii

Internet dostarczany przez netię działa, jeśli łączę się przez modem od Neostrady.

Za to podczas instalacji routera Netii, wyskakuje błąd, że nie można się połączyć z Internetem. Wszystkie diody święcą się ciągłym, zielonym światłem.

Linia telefoniczna jest odcięta, ale to nie przeszkadza w działaniu neta przez modem TPSA, tylko czemu nie działa router Netii?

Router dostarczony przez netię to ASMAX AR1004g.

Na pewno wszystko podłączyłem tak jak w instrukcji, wątpię też, żeby karta sieciowa czy kabel ETHERNET były uszkodzone.

Co powinienem zrobić?

Skoro lini nie masz to w jaki sposób korzystasz z internetu ?

Napisz jaśniej na czym polega problem, ponieważ pomimo szczerych chęci nie wiem o co chodzi w Twoim poście.

Korzystałem z usługi Neostrady TP na internet oraz telefon stacjonarny. Aktualnie przeszedłem do Netii. Z chwilą wygaśnięcia umowy TPSA odcięła telefon i internet. Netia internet podłączyła zgodni z umową, router przysłała po 10 dniach, a telefon ma działać…może po 2 miesiącach. Mimo tego, internet hula przez stary modem TPSA. Lecz nie mogę ukończyć instalacji routera Netii, bo jest komunikat o niepołączeniu z internetem, mimo że wszystko podłączyłem prawidłowo, wszystkie lampki świecą się na zielono.

Pewno instalowałeś router z płytki dołączonej do routera (nie polecam), zalecam konfiguracje ręczną.

Jeżeli nie wiesz co i jak pisz, pomogę załączę screny

Może od razu:

http://awesomescreenshot.com/0ad28u552

http://awesomescreenshot.com/04628u8e7

http://awesomescreenshot.com/09c28ub62

http://awesomescreenshot.com/07328ue20

http://awesomescreenshot.com/0df28uhb6

http://awesomescreenshot.com/04f28up29

I powinno być Ok

Virus Hack , nazwij temat konkretnie, bez zbędnych problemów w tytule. Inaczej wyciągnę konsekwencje. Przeczytaj proszę ten temat. viewtopic.php?f=16&t=394978

Jak dokonać ręcznej konfiguracji? Z płytki routera kompletnie nie rusza.

Wchodzisz na 192.168.1.254

-admin

-admin

I dalej ustaw jak na załączonych screnach.

Jak rozumiem mam to wpisać w dowolnej przeglądarce.

Nie działa, jest napisane, iż nie może się połączyć. Próbowałem innych adresów IP krążących po necie, ale taki sam efekt.

1 połączenie wykonujesz przy połączeniu kablowym.

Router powinien być połączony z laptopem/PC za pomocą kabla, nie po wifi

Ehs, no tak, używam kabelka, nie wi fi.

Odłączam stary modem. Podłączam router. Wpisuję adres routera, inne adresy, ale nadal nie może się połączyć. Proces instalacyjny przez płytkę też nie działa.

Podkreślam, iż wszystko podłączyłem dobrze, a wszystkie diody świecą się ciągłym zielonym światłem. Usterka dostarczonego sprzętu?

W przypadku konfiguracji tak ale tyczy się to tylko konfiguracji sieci WLAN w innych wypadkach kabel nie jest wymagany, więc tylko teoretycznie powinien być połączony kablem, bo w samej konfiguracji routera, zarowno konfiguracji sieci WAN, jak i sieci LAN nie robi to najmniejszej różnicy czy konfiguracja odbywa się przewodowo czy bezprzedowo.

Co do routera to proponuję go najpierw zresetować do ustawień fabrycznych, a dopiero potem konfigurować. Zrobisz to przytrzymując przycisk reset do czasu aż diody nie zaczną migać.

Pozdrawiam!

Ponawiam pytanie. Postaram się skontaktować z pomocą techniczną. Hum, niech zabierają badziewie.

Nic z podanych metod nie działa. Próbowałem stworzyć połączenie przez kreatora windowsego, skończyło się błędem 633, o używaniu modemu lub niepoprawnej konfiguracji…

I po co używasz jakiś konfiguratorów, które robią nie wiadomo co? Zaloguj się do routera i skonfiguruj wszystko ręcznie. Dostałeś login i hasło podczas aktywacji czy router konfigurował ktoś z Netii? Jeśli konfigurował ktoś z Netii, to zawracaj tyłek technikom, bo za to im płacisz i oni mają obowiązek naprawić usterkę - tak wynika z regulaminu chociażby.

Pozdrawiam!

Nie, technik nic nie ustawiał. Problemem jest to, że nie mogę się zalogować, żeby skonfigurować router. Po prostu jakby router nie był podłączony. Resetowałem go, ale - nihil novi Przyczyny? Niewłaściwy router? Dokonałem już aktywacji usługi Szybki Internet poprzez inny modem. W zasadzie mógłbym olać kolejne niedociągnięcie/błąd Netii, tylko ile można…no, i kiedyś wi - fi może się przydać.

No trudno, chyba sam już nic nie zdziałam, czas na skorzystanie ze szczątkowego działu technicznego Netii.

Jeśli router dostałeś od Netii, to musi być przystosowany do łącza. Chyba, że przez pomyłkę dali Ci router z modemem na Annex B zamiast Annex A, bo wnioskuję, że skoro na modemie od Neo działa, to Netię masz na liniach TP? Choć też w to wątpię, bo niektóre routery działają na różnych Aneksach.

Jeśli nie możesz zalogować się do routera, to może został zablokowany przez Netię? Dlatego ja jestem zwolennikiem kupowania sprzętu na własną rękę niż korzystania z łaski operatora, co zresztą jest nieopłacalne. Zadzwoń do BOKu, wezwij technika i on Ci to powinien skonfigurować albo na infolinii bardzo ładnie Ci wytłumaczą co trzeba zrobić, bo skoro nie możesz zalogować się do routera pomimo resetu, to my też wiele Ci nie pomożemy.

Pozdrawiam!

Zobacz jak podłączyć router bezprzewodowy w Netii

http://www.netia.pl/specjalne,213.html i nic więcej nie wymyślę.