Połączenie telefonu z komputerem

Witam,
Mam taki problem, że komputer nie łapie mojego urządzenia mobilnego (Samsung A5 2017), chciałem przesłać swoje pliki z telefonu na komputer, ale niestety nic mi sie nie pokazuje jakby sterowniki nie były zainstalowane…
Kabel działa, ustawienia w telefonie są zrobione… Może coś w kompie, ktoś jest w stanie pomóc? :slight_smile:

Sterowniki powinny się zainstalować z miejsca po podłączeniu.
Program do zarządzania masz?


Najnowsze sterowniki:
http://www.samsungusbdrivers.net/2017/01/samsung-galaxy-a5-2017-usb-driver-for.html

Niestety, dalej nic

A5 ma zmienione protokoły. Kilka innych modeli także, ale nie ma po co tu o tym pisać.
Sposób na szybko… AirDroid i masz ogarnięte.
Jeśli coś będzie truło o wolnym połączeniu przy wejściu przez adres: web.airdroid.com to połącz się po bezpośrednim adresie IP urządzenia na porcie 8888. Przykładowo tak: 192.168.1.10:8888

Nie da się inaczej, bo to strasznie wolno działa, kiedyś normalnie mogłem przenosić ;x

Przy połączeniu bezpośrednim leci z pełną prędkością łącza. No chyba, że jakaś zapora Ci obcina. U mnie wyciąga ile fabryka dała bezproblemowo :wink:
Aha… i nie loguj się do konta na Air. Po prostu go nawet nie rób, nie jest to potrzebne.

Smart Switch zainstaluj może, najnowszą wersję ze strony Samsunga.Bo rozumiem, że po podłączeniu kablem telefon jest odblokowany a ty udzielasz zgody na dostęp.

Okay… jak nic nie działa, jest jeszcze ostatnia opcja.
Wrzuć w system paczkę stąd:
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=19153
Potem pełen reboot i dalej tak…

Wydzwoń sobie coś takiego:

*#0808#

Pojawi się menu, gdzie będą dwie sekcje:
USB z wyborem “CP” oraz “AP”. Wybierz “AP”.
Oraz druga “USB Settings”, gdzie będzie kilka różnych trybów. Wypróbuj sobie któryś z nich. Na którymś powinno załapać.

Aaa… przypomniało mi się, że Samsungom pomagało czasami jeszcze takie coś…
Odpal linię poleceń jako admin i wpisz coś takiego:

net localgroup Administrators local service /add

Nie zamykaj okienka terminala. Podłącz fonik i spróbuj się połączyć.

Zmień kabel USB. Trywialne ale powinno pomóc

Jeżeli komputer i telefon są w tej samej sieci WiFi to może łatwiej będzie uzyć programu AirDroid? Nie potrzebujesz wówczas kabli a obsługa jest intuicyjna.

Jeśli pliki masz na karcie pamięci to lepiej i szybciej jak użyjesz czytnika kart.