Z góry przepraszam, jeżeli pojawił się podobny temat ale niestety szukałem w wielu źródłach i nic nie znalazłem.
Zatem zacznę od początku. Mam nowy router od Orange do neostrady Sagemcom Fast 2704. Chciałem sobie podpiąć do mojego smart TV Samsunga WiFi. Posiadam aktualnie TP-Link’a WR743ND. Ustawiam go w trybie client mode. Łączę się w ustawieniach z moim routerem Sagemcom, ale niestety w TP-Linku nadal brak neta. Nie mam pomysłu co zrobić. Szukam chętnych którzy pomogą mi skonfigurować urządzenie, abym mógł mieć internet w TV.
Podłączam TP-Linka kablem Ethernet do laptopa w celu konfiguracji. Router Sagem lezy w przedpokoju. TP-Link ustawiony w trybie Client Mode wykonuje wszystkie polecenia krok po kroku, ip dla tp-link 192.168.0.1, serwer DHCP wyłączony, maska podsieci 255.255.255.0. W routerze Sagem włączony serwer DHCP i włączone AP. Jak jestem w interfejsie TP - Linka mam informacje że się połączył z Sagem’em niestety takiej informacji nie ma w wcześniej wymienionym. Nie mam pomysłu co mogę zrobić więcej
Brak internetu z TP-Linka na laptopie i na TV …
Tutaj są dane połączenia z Sagema
Zdjęcie
Uprzedzajac pytanie dodatkowe robiłem test ping dla TP-Linka jest sprawny. Sagem działa na 5 urządzeniach w domu więc na 100% gdzieś popełniam błąd w konfiguracji.
Przy konfiguracji TP-Linka kabel ethernet wpięty jest w złącze LAN przy miejscu na internet nie wskakiwał mi interfejs urządzenia