Połączenie TV SAMSUNG z LAPTOPEM

Posiadam TV SAMSUNG oraz laptopa FUJITSU SIEMENS . Chciałem podłączyć laptopa do TV kablem D-SUB.Po podłączeniu na pulpicie laptopa wszystkie ikony mam porozrzucane ,pochowane.Po najechaniu myszką wszystko się przesuwa w prawo lub lewo.Próbowałem zmienić rozdzielczość ekranu ale też nic to nie dało.Proszę szanownyh Kolegów o podpowiedż jak to po kolei robić bo ja jestem zielony w tym temacie. POZDRAWIAM

Ile ma telewizor cali ?

32" model SAMSUNG LE-32 M 71 B LCD.

Jakie masz do wyboru rozdzielczości i czemu akurat tak bardzo zależy Ci na klonowaniu , nie możesz użyć trybu zwielokrotnionego DualViev?

Nie znam się na tym i nie wiem jak użyć tryb Dual View. Ekran w laptopie ustawiony jest na 1280x800 pikseli.W instukcji TV największa rozdzielczość może być 1360x768px Najmiejsza 640x480px.Dziękuję za zainteresowanie tematem.

Przed klonowaniem ekranu musisz przestawić w laptopie rozdzielczość na:

640x480 do 800x600 powinno być na pewno OK , ale w tym przypadku 1360x768 powinna być najlepsza na 32 calowy TV. Po ustawieniu rozdzielczości dopiero przechodzisz do klonowania czyli przesłania pulpitu laptopa na drugi monitor czyli telewizor.

A mogę się zapytać co ma rozmiar TV do podłączanie pod laptopa czy tez PC :smiley: I rozdzielczość hehe

A co do ikon to wydaje mi się ze po podłączeniu System wykrywa TV jako ekran gł. A matryce w laptopie jako TV

To się trochę poducz , to będziesz wiedział , a ja nie mam czasu na wykładanie Ci tego.

heheh ale mnie rozbawiłeś =D> A wielkość w calach do rozdzielczości nic nie ma hehehe =D>

Nie wiem dlaczego teraz TV nie widzi ekranu laptopa.Tylko raz się udało przy pierwszym podłączeniu.

To raczej ty rozbawiasz nas swoją głupotą , jak dla ciebie rozdzielczość nie ma nic do wielkości ekranu monitora to gratuluje wiedzy i inteligencji.