Połączenie zostaje przerywane w losowych odstępach czasowych

Witam.

Od jakichś trzech miesięcy podczas gdy korzystam z mojego internetu LTE na limit z Play dzięki routerowi ZTE MF28D często (do 30 razy dziennie) na ikonce połączenia na pasku zadań pojawia się czarny wykrzyknik na żółtym trójkącie. Pierwszy miesiąc korzystania z usługi był spokojny, czyli że problem nie występował, lecz gdy zapłaciłem pierwszy rachunek zaczęło mi się tak robić (poprosiłem wtedy o odstąpienie od usługi jakiejś ochrony internetowej, coś jakby antywirus, tylko nie wiem jak mogłoby to działać, gdyż nic nie instalowało się po podłączeniu routera, a oni mogli wyłączyć usługę ot tak). Router jest podłączony do jednego komputera, a ja na swoim komputerze zbieram wi-fi przez adapter TP-Link włożony w wejście na płycie głównej. Ciekawe jest to, że gdy połączenie zostaje przerwane (bądź nie przerwane, ponieważ z routerem połączony jestem, ale internetu brak) i gdy podłącze jeszcze inny adapter, tym razem pod USB, ustanawiam nowe połączenie i na jakiś czas znów mogę cieszyć się internetem (w połączeniach sieciowych mam dwa połączenia z tym samym routerem).

Co mogę zrobić? Gdy napisałem do nich formularz przedstawiając problem nie pomogli. Moim zdaniem coś się ze sobą kłóci, no bo jest internet - nie ma - podłączam inny adapter - jest internet - za jakiś czas znów nie ma.

PS. Jak internet przestaje działać u mnie, to także nie działa tam, gdzie router jest podłączony. Aktualizacja sterowników adaptera nie pomogła, router także jest w najnowszej wersji.