Polski pak. językowy do Ubuntu 12.04 (bez neta na tym komp.)

Mam takie pytanie, skąd mogę pobrać polski pakiet językowy do Ubuntu 12.04?

Chodzi mi tu o to, jak ściągnąć go na Windowsie, bo na kompie z Ubuntu internetu nie mam i mieć puki co nie będę miał.

Po prostu chciałbym samą paczkę (czy jak to się nazywa) i instrukcję jak ją zainstalować.

I jeszcze jedna, bardzo podobna rzecz, tylko dotyczy Gnome-Fallback (jak na tej stronie http://newinubuntu.blogspot.com/2012/03 … gnome.html), tylko jak takie coś przeprowadzić bez internetu (tzn. pobieram na windowsie, przenoszę na pendrive i instaluję na tamtym komputerze). Tu też bym prosił o instrukcję, bo jestem baardzo zielony jeśli chodzi o GNU\Linux :slight_smile:

Nie wiem co prawda czy Gnome-Fallback to dobry pomysł, jednak mój komputer słabo radzi sobie nawet z Unity 2D (może to wina sterowników? Tak czy inaczej ich też nie zainstaluję).

W Synapticu można było wygenerować skrypt do pobrania pakietów z poziomu innego komputera.

Szczerze powiem, że nie wiem na ile zostało porzucone wsparcie dla Synaptica na rzecz Centrum oprogramowania, ponieważ nie używam Ubuntu.

Witaj,

Zacznę od końca. Nie wiem czy masz 32, czy 64-ro bitową wersję systemu. Jeżeli jest to 32 to ściągasz te pakiety i instalujesz: https://launchpad.net/ubuntu/+source/gnome-panel/1:3.4.1-0ubuntu1.1/+build/3625633, jeżeli natomiast 64 to te: https://launchpad.net/ubuntu/+source/gnome-panel/1:3.4.1-0ubuntu1.1/+build/3625630 (klikasz po kolei w sekcji Built files ).

Paczki językowe:

Ściągasz i instalujesz:

language-pack-gnome-pl_12.04%2B20120417_all.deb

language-pack-gnome-pl-base_12.04%2B20120417_all.deb

language-pack-kde-pl_12.04%2B20120417_all.deb

language-pack-pl_12.04%2B20120417_all.deb

language-pack-pl-base_12.04%2B20120417_all.deb

Ważna uwaga:

Zdecydowanie zalecam połączenie się z internetem na Ubuntu i zrobienie w to w sposób “standardowy”. Dzięki temu w systemie nie będzie takiego bałaganu.