Polski serwis gwarancyjny telefonów HTC

Ma ktoś jakieś doświadczenia? Miano “Nokia Care Center” dostaje byle cieciówka ze śrubokrętami na wyposażeniu, gdzie dymają klientów jak się da przez np. kilkukrotne zwracanie telefonu, przy którym NIC nie było robione. Czy podobnie jest z polskimi serwisami gwarancyjnymi HTC?

Nie wiem jaki serwis obsługuje HTC, ale możliwe ze CCS. Ja musiałem wziąć i pisać do producenta, bo telefon leciał już piaty raz do CCSu i było napisane po 3 naprawach wymiana na nowy i nie umieli tego znaleźć. Akurat z serwisem CCS nie mam miłym wspomnień.

CRC Polska - zadnia na ich temat są podzielone, ale większość wiesza psy.

Czyli ogólnie gwarancja = serwisy gwarancyjne w Polsce to ściema. Muszę wziąć się za popularyzację reklamacji na podstawie ustawy! !!

HTC serwisuje Regenersis

Jakieś Wasze własne doświadczenia?

Nawet specjalnego fan page’a mają: https://www.facebook.com/Uwaga.na.serwis.Regenersis

A jeżeli chodzi o jakość usług: http://www.dobreprogramy.pl/_tommy_/Oddajemy-naszego-smartphonea-do-serwisu-czyli-jak-to-sie-robi-w-Polsce-czytaj-jak-z-telefonu-zrobic-cegle,37802.html http://www.androidforum.pl/topic/217-serwis-htc-regenersis-opinie/

Od siebie dodam, że Nokię 6151 z źle wgranym softem naprawili (~3 tygodnie), a C6-00, której nie wiadomo co było naprawiali ponad miesiąc i w końcu stwierdzili, że trzeba tylko wymienić baterię.

Krótko mówiąc - tylko głupek / amator wrzodów złoży reklamację na podstawie gwarancji producenta.

Jakoś specjalnie na ten serwis nie narzekałem a trochę sprzętu przez ich ręce przepuściłem

Dodane mniej niż minutę temu

Nie do końca masz rację. Gwarancja powoduje, że serwis naprawi usterkę a sklep niekoniecznie musi uznać reklamację z ustawy. Będziesz się potem sądził? W końcu i tak skończysz “na gwarancji” :slight_smile:

No i stąd właśnie bierze się to rozwydrzenie sklepów “A co nam zrobisz, Kmieciu? Będziesz się może sądził?!:)”. Oczywiście, że będę! Taka sprawa to nie sprawa rozwodowa :slight_smile: Procedura wygląda dużo prościej. Poza tym wcześniej można postraszyć UOKiK-iem i oczywiście tam zadzwonić, jeżeli to nie poskutkuje. Wtedy można zapytać, jak przygotować wniosek do sądu i jak przygotować oficjalną skargę na sklep.

Bomba, ale:

  1. To Ty ponosisz koszt pozwu

  2. Sąd wcale nie musi uznać Twojej argumentacji

…i to by było na tyle :slight_smile: