Polskie znaki przy spolszczaniu gry

Witam!

Chciałbym sobie spolszczyć trochę grę. Tylko nie wiem jak zrobić że by były znaki ś,ć ł,ź, i inne ! Np. Jak chcę że by było napisane Wyjście to pisze Wyjcie. To co mam zrobić że by rozpoznawało polskie znaki? Proszę was wytłumaczcie mi pokolei bo jestem zielony w tym. Pozdro

Podstawowa rzecz, której nie napisałeś: co to za gra?

No np. gry Restaurant Empire 2, Hotel Giant 2 lub Tycoon City New York

być może rozwiązaniem będą “Znaki diaktryczne w Unicode” - ale tylko w wypadku gdy producent gry. programu użył czcionki, która pozwala na pokazanie polskich znaków. Jeśli nie to pozostań przy ‘o’ zamiast ‘ó’ itd…

Znaki diaktryczne w Unicode

Ą Ą Ą

ą ą ą

Ć Ć Ć

ć ć ć

Ę Ę Ę

ę ę ę

Ł Ł Ł

ł ł ł

Ń Ń Ń

ń ń ń

Ó Ó Ó

ó ó ó

Ś Ś Ś

ś ś ś

Ź Ź Ź

ź ź ź

Ż Ż Ż

ż ż ż

czyli zamiast np źrebak wspisujesz źrebak

Nie to nie działa. Jak włączam grę to pisze Wyj#347;cie zamaiast wyjście! Jest jakieś inne rozwiązanie??? Da się jakoś?? Przecież jak inni tłumaczą grę to jest normalnie w pliku i słowo napisane Wyjście i tak się pokazuje w grze a u mnie nie ma!

Brak polskich znaków może zależeć od wielu czynników, bez zapytania twórców, można jedynie zgadywać. Poza niewiadomą jaką jest kodowanie, może zwyczajnie czcionka nie ma polskich znaków?

No ja nie wiem! Jak chcesz to mogę na wklej.to dać ten plik co jest w nim i może coś to da. Zobaczysz może jak to jest zbudowane???

To jest kawałek pliku z językiem

http://wklej.to/NnKd

To co pomoże mi ktoś jeszcze??

Ten tekst nie pomoże. Co najwyżej gdyby mieć oryginalny plik można by sprawdzić kodowanie. Jednak jeśli ty piszesz w tym pliku z polskimi diakrytykami, a gra wyświetla ich “odpowiedniki” bez ogonków, to stawiałbym na to, że problem tkwi w czcionce.

Spróbuj w jakiś tekst do którego szybko się dochodzi wstawić wszystkie znaki z kodami ASCII 128-255.

I zobacz czy będą tam polskie znaki i czy będzie tych znaków równo 128.

Jeżeli będą tam polskie znaki to szybko wyliczysz kodowanie, jeżeli będzie ich mniej niż 128 to trzeba kombinować w stronę UTF7 na przykład.