Pomalowanie Monitora-Help


(Ramirez1) #1

Mam zamiar pomalować monitor sprayem na kolor srebrny\chrom i zastanawiam się czy to się opłaca robić bo różnie ludzie gadają na ten temat.A ja zapytam was co wy na to?


(Clubbasse207) #2

masz na myśli te chromowe farby w spray-u co wyglądają jak prawdziwy chrom ?

jeśli tak to nierób tego !!

to są farby typowo dekoracyjne

po pomalowaniu nie można tego nawet dotykać bo będzie schodzić i z mieniać kolor na szary

niemożna tego potem nawet pomalować bezbarwnym lakierem aby było trwałe bo zmieni kolor na szary ... :?


(Ramirez1) #3

a na sprayu napisali ze do plastiku sie nadaje

Złączono Posta : 01.12.2006 (Pią) 1:08

napisane jest na nim Emalia Uniwersalna zewnętrzna/wewnętrzna

Złączono Posta : 01.12.2006 (Pią) 1:15

acha tam jeszcze napisali ze można meble tym pomalować he he popsikałem kawałek drzwiczek od szafki od wewnętrznej strony i chyba pomaluje meble zamiast tego monitora nawet nawet się prezentuje ten kolor mam dużą puchę to sobie pomaluje dzieki za odpowiedz ide spać a malował bede jutro jestem zmeczony remontem


(Clubbasse207) #4

słuchaj pryśnij gdzieś troche ta farbą i poczekaj aż wyschnie a potem przejedź palcem po tym ...

zrób to zanim pomalujesz co kolwiek bo bedziesz się wkurzał ... :stuck_out_tongue:


(Ramirez1) #5

na meblach jest ok ale na plastiku juz nie tak bardzo ok a czym mozna pomalować obudowe monitora?oprócz tej emalii?


(Clubbasse207) #6

najlepiej farbą w spray-u ale

ale najpierw pomaluj podkładem do plastiku !

bo inacze farba bedzie się szybko ścierać

jest to o tyle ważne że taki podkład do plastiku lub farba w sprayu do plastiku wtapia sie w plastik i dzięki temu trzyma się mocno powierzchni

zwykły spray niestey nie będzie długo ładnie wyglądał no chyba że nie będziesz dotykał :stuck_out_tongue: