Pomoc co to jest Visual C++

Witam chciał bym się dowiedzieć co to jest ten vision c++ i czy gdzieś jest tego opis (Polski) ponieważ muszę dać takie coś na zaliczenie właśnie o tym języku jakieś strony no ogólnie tego co się tyczy vision C++ szukałem po necie i nie mogę zbytnio znaleźć tego jest samo C++ z góry dziękuje

Vision? A nie Visual?

a możne przepraszam już poprawiam

No to do tego to już masz chyba tysiące opisów i setki książek.

no właśnie szukałem i nie mogę nic sensownego znaleźć może masz jakieś ciekawe strony wiem że google nie boli tylko jestem zielony w tym temacie i nie potrafię sobie tego znaleźć

ale co Ty konkretnie masz zrobić i w jakiej formie bo ja nie bardzo rozumiem posty pisane bez użycia zdań i znaków przestankowych

to ja wytłumaczę najlepiej jak umiem . Mam napisać o visual C++ prace zaliczeniową na ok 6-7 stron . ot i to moja prośba do was żebyście mi pomogli w zgromadzeniu materiałów bo ja zielony w tym temacie jestem

Może podasz dokładny temat, bo VISUAL C++ to środowisko (IDE) stworzone przez Microsoft do pisania, kompilowania, debugowania itd. kodu w C++ oraz innych języków programowania.

muszę zrobić referat o visual c++ i tyle wiem taki powierzchowny ale z tego co widzę to nie jest język tylko program czyż nie ? A może się mylę. Bo inni dostali języki do opisania c++, java itp a ja takie coś . I to też powinien być język według niego :o

Nie do końca w innych językach. W nim da się pisać tylko i wyłącznie w C++(/CLI). Od innych języków są inne środowiska z serii Visual(C#/Basic/Web Developer).

Z Visual C++ często myli się język jakim jest C++/CLI, więc może o to mu chodziło. Ewentualnie o opis IDE.

PS. Materiałów masz pod dostatkiem, wystarczy troszkę poszukać :wink:

Jest to C++ w wydaniu Mircrosoftu wzbogacony o biblioteki np. do tworzenia aplikacji okienkowych (stąd ten “Visual” jak sądzę), dlatego też nie da się tworzyć w tym nie korzystając z IDE Microsoftu.