Pomoc dotycząca Poczty Polskiej

Witam. Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość.

 

Tak więc w poniedziałek mam zamiar wysłać paczkę pobraniową w opcji poczta polska paczka48. Chciałbym ją również ubezpieczyć, ale mam pytanie: na stronie poczty polskiej jest opcja Ubezpieczenie która kosztuje 50gr, i tam jest wybór spośród różnych opcji, tj. 500zł, 1000zł itd. Na karteczce adresowej (tam gdzie piszę adres, nadawce, pobranie itd.) jest napis Ubezpieczenie (do zaznaczenia poprzez Pocztę) a poniżej pisze: “U:” o co chodzi? Czy w tedy mam powiedzieć np. 500zł? Czy do oznacza np. ubezpieczenie do 500zł itp. ? Pobranie wynosi 275zł. Czytałem też, ze ubezpieczenie to inaczej opcja “Wartość przesyłki”, co kosztuje 6zł przy wartosci 275zł. 

 

Aha i jeszcze: co jeżeli wyślę przesyłkę do odbiorcy, a on jej nie odbierze? Wróci ona do mnie? A co jeżeli odbierze a powie, że nie odebrał/nie dostał? Aha i jeszcze: skąd wziąść numer do monitorowania paczki? Chodzi o śledzenie przesyłek poczty polskiej.

 

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_paczka48.html

http://emonitoring.poczta-polska.pl/

 

Pozdrawiam.

Przeczytaj TO REGULAMIN UBEZPIECZANIA zwłaszcza paragraf 5 i 6.

Deklarowanie wartości jest “obarczenie” później odpowiedzialnością za szkody w przesyłce Poczty Polskiej. 

Tak, Paczka wróci do ciebie(Będziesz musiał zapłacić za usługę)

Jeżeli odbierze wyświetli się to w e-monitoringu.

Numer to kod kreskowy blankietu naklejanego na paczkę.(dostaniesz kopie)

Dzięki. Czyli jeżeli wezmę to ubezpieczenie w wariancie U1 (500zł) to przesyłka jest już ubezpieczona tak? Czy trzeba jeszcze zrobić to “Wartość przesyłki” ?

A ile ta usługa przywiezienia paczki do mnie kosztuje?

 

Pozdrawiam.

Według mnie tak paczka już będzie ubezpieczona więcej info dadzą Ci jak napiszesz mail do obsługi klienta 

uslugi.pocztowe@poczta-polska.pl

Tyle co koszt przesyłki(zależy czy ty już uiszczasz opłatę czy Adresat ma to zrobić)

Ok dzięki za pomoc. Temat do zamknięcia.