azak43
(Azak43)
13 Wrzesień 2015 11:51
#1
Witam,
Bardzo proszę o pomoc. Mianowicie zainstalował mi się, jak w tytule, MyStart Search. Wszystkie metody usunięcia go są bezskuteczne. Ciągle wyskakują nowe okienka, których nie blokuje Adblock. Wg instrukcji wklejam linki do LOG- ów.
Jeśli temat jest nie w tym dziale co trzeba, to przepraszam i proszę o przeniesienie.
http://wklej.org/id/1795699/
http://wklej.org/id/1795703/
http://wklej.org/id/1795705/
Pozdrawiam
Atis
(Atis)
13 Wrzesień 2015 12:46
#2
W panelu sterowania odinstaluj:
AppsHat Mobile Apps
Treasure Track
VMN Toolbar
WordSurfer 1.10.0.19
Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Skanuj (Scan) i później Usuń (Cleaning).
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.
azak43
(Azak43)
13 Wrzesień 2015 13:10
#3
Zrobione według instrukcji. Wklejam nowy raport z FRST:
http://wklej.org/id/1795760/
Atis
(Atis)
13 Wrzesień 2015 13:59
#4
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome <======= UWAGA
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <======= UWAGA
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1454918614-1711034924-1551751409-1000 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - Brak pliku
S3 BlueletAudio; system32\DRIVERS\blueletaudio.sys [X]
S3 BT; system32\DRIVERS\btnetdrv.sys [X] S3 BTCOM; system32\DRIVERS\btcomport.sys [X]
S3 Btcsrusb; System32\Drivers\btcusb.sys [X] S3 IvtComBusSrv; System32\Drivers\btcombus.sys [X]
S3 RtsUIR; system32\DRIVERS\Rts516xIR.sys [X] S3 USBCCID; system32\DRIVERS\RtsUCcid.sys [X]
S1 {b17dcc77-a20d-4c40-b37a-832a62190afa}Gw64; system32\drivers\{b17dcc77-a20d-4c40-b37a-832a62190afa}Gw64.sys [X]
C:\AdwCleaner
C:\Users\NeoNet\AppData\Local\*.tmp
C:\ProgramData\{262E20B8-6E20-4CEF-B1FD-D022AB1085F5}.dat
Task: {0A923CC7-933E-4CDA-86A5-8BF5A86F1D67} - System32\Tasks\{D6CF00E5-82BE-4B5A-998E-8511657FD32A} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\NetSurveillance\uninstall.exe" -c "/U:C:\Program Files (x86)\NetSurveillance\CMS\Uninstall\uninstall.xml"
Task: {1716F62F-8E7F-4CB3-9AEA-86FD4DC29C2C} - System32\Tasks\{88ED5B6C-993F-4246-98F0-7452C6A0166E} => Firefox.exe http://ui.skype.com/ui/0/4.1.0.179.367/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&page=tsMain&installinfo=google-toolbar:notoffered;notincluded,google-chrome:notoffered;notincluded
Task: {1E86CC70-A963-4EEB-9983-5BFC97CA302C} - System32\Tasks\{52215EEC-6231-438C-BEC3-F750466FD540} => pcalua.exe -a "C:\Users\NeoNet\Desktop\Oris_Artix_GT_Chronograph\Oris Artix GT Chrono_setup.exe" -d C:\Users\NeoNet\Desktop\Oris_Artix_GT_Chronograph
Task: {2FBA1A1D-AFE6-4576-9FE8-8AB43EE40764} - System32\Tasks\{D11D31F4-9009-4252-A8E3-B0D269944C7F} => pcalua.exe -a D:\SETUP.EXE -d D:\
Task: {3AF9E65B-0EF9-4AFA-8F4B-D24F36FB3AE2} - System32\Tasks\APSnotifierPP3 => C:\Program Files (x86)\AnyProtectEx\AnyProtect.exe <==== UWAGA
Task: {40975080-0A93-4B67-BAAE-CB26805919F8} - System32\Tasks\{5C401575-0FCE-48BB-8CC1-27497FCE392F} => pcalua.exe -a "G:\Passat\vag\VAG-COM-704.1 PL.exe" -d G:\Passat\vag
Task: {5034F516-DEBE-49AB-AA93-48E4B049EDE6} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [2015-07-07] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {59FF49A2-8628-40E5-A294-610D59CA608A} - System32\Tasks\{EEE4F6A4-659D-41F5-A7B6-70C1D063CFD2} => pcalua.exe -a "E:\GRY\Call of Duty 4 A\DirectX\DXSETUP.exe" -d "E:\GRY\Call of Duty 4 A\DirectX"
Task: {5E722454-1EFC-40D7-8B1E-51CF2F79F640} - System32\Tasks\{F1E2BED7-AA73-4B63-A6DC-21D327A1F6EA} => pcalua.exe -a "E:\GRY\Call_Of_Duty_Modern_Warfare_2-Razor1911 A\DVD1\rzr-mw2a\Installer.exe" -d "E:\GRY\Call_Of_Duty_Modern_Warfare_2-Razor1911 A\DVD1\rzr-mw2a"
Task: {68268B6B-A4A4-4C38-81A6-D716FC63057B} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {749AFB03-5A91-4245-8389-B2DD41A2C460} - System32\Tasks\{C5897634-8197-4EEF-AD8B-0F332296FFC3} => pcalua.exe -a C:\Users\NeoNet\Desktop\Oris_Skeleton_setup.exe -d C:\Users\NeoNet\Desktop
Task: {7A9A0D6E-3037-44B9-9FA6-C31645B0B5A9} - System32\Tasks\APSnotifierPP2 => C:\Program Files (x86)\AnyProtectEx\AnyProtect.exe <==== UWAGA
Task: {7C895E5C-4803-4A45-B385-053518C86685} - System32\Tasks\WordSurfer Auto Updater 1.10.0.19 Pending Update => C:\Program Files (x86)\WordSurfer_1.10.0.19\Update\WordSurferAutoUpdateClient.exe [2015-06-16] (Word Surfer)
Task: {9486E6E3-616E-4152-8618-27377F36DC22} - System32\Tasks\Apple\AppleSoftwareUpdate => C:\Program Files (x86)\Apple Software Update\SoftwareUpdate.exe [2011-06-01] (Apple Inc.)
Task: {9EEF0384-9598-4F8A-A0FC-C2DCE5019484} - System32\Tasks\WordSurfer Auto Updater 1.10.0.19 Core => C:\Program Files (x86)\WordSurfer_1.10.0.19\Update\WordSurferAutoUpdateClient.exe [2015-06-16] (Word Surfer)
Task: {A5F5334A-804A-48BE-B072-FA8EB66F19E5} - System32\Tasks\{FE66D292-07D4-4B4B-9772-A6FFB23EFC73} => Firefox.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.3.0.105/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
Task: {B58855CF-DEB6-4F51-B299-95A3BDCE7404} - System32\Tasks\{DC5B98D6-9C83-491C-ACFF-DFF07D6CA9D3} => pcalua.exe -a "C:\Users\NeoNet\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\ZXJMTSQQ\Active[1].exe" -d C:\Users\NeoNet\Desktop
Task: {B66DB9CC-AED9-46CE-96E7-A58A88348BD1} - System32\Tasks\APSnotifierPP1 => C:\Program Files (x86)\AnyProtectEx\AnyProtect.exe <==== UWAGA
Task: {D68E9EAD-660E-45DF-9E8B-F400AE33F1CE} - System32\Tasks\Adobe Reader and Acrobat Manager => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [2015-07-07] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {F84ADBC1-87B8-4A33-8971-EA62891C4295} - System32\Tasks\{BB6E88FF-CB68-424A-98B1-4EEB93E43C6C} => C:\Users\NeoNet\Downloads\Active.exe [2015-06-27] ()
Task: C:\Windows\Tasks\APSnotifierPP1.job => C:\Program Files (x86)\AnyProtectEx\AnyProtect.exe <==== UWAGA
Task: C:\Windows\Tasks\APSnotifierPP2.job => C:\Program Files (x86)\AnyProtectEx\AnyProtect.exe <==== UWAGA
Task: C:\Windows\Tasks\APSnotifierPP3.job => C:\Program Files (x86)\AnyProtectEx\AnyProtect.exe <==== UWAGA
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.
azak43
(Azak43)
14 Wrzesień 2015 16:15
#5
Wklejam raport z Fixlog:
http://wklej.org/id/1796476/
I FRST:
http://wklej.org/id/1796478/
Od momentu naprawy nie mogę przez Firefoxa wejść na to forum. Teraz piszę z innej przeglądarki. Przy próbie wejścia pokazuje się komunikat:
There appears to be an error with the database.
If you are seeing this page, it means there was a problem communicating with our database. Sometimes this error is temporary and will go away when you refresh the page. Sometimes the error will need to be fixed by an administrator before the site will become accessible again.
Atis
(Atis)
14 Wrzesień 2015 16:34
#6
W pasek adresu wpisz: about:support Kliknij Odśwież program Firefox.
Skasuj folder C:\FRST
Usuń stare punkty przywracania: Aby usunąć wszystkie punkty przywracania
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png
Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish
Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK
Odinstaluj Java 8 Update 51 i zainstaluj Java 8 Update 60
azak43
(Azak43)
14 Wrzesień 2015 19:36
#7
Jestem pod duzym wrażeniem jak działa to forum.
Nie liczyłem na tak szybką i skuteczną pomoc.
Jestem użytkownikiem wielu forów i nigdy tak profesonalnie nie zostałem obsłużony
Wielkie podziekowania dla kolegi Atis za pomoc.
Pozdrawiam.