Pomoc w wyborze aparatu


(Bary1986) #1

WItam chce kupić aparat cyfroy do 500 zł. Co możecie polecić ?


(_Sylwan_) #2

na aparatach sie zbytnio nie znam ale bierz ten co ma najwiekszą matrycę w tej cenie no i nie patrz w ogóle na zachwalane w aparatach cyfrowych zoom Cyfrowy tylko jak najwiekszy optyczny cyfrowy w ogóle się nie liczy tak że pamiętaj o tym przy zakupie .

pozdro


(Bary1986) #3

faktycznie, ale dzięki za rade

PS. Matryca to akurat najmniej ważna kwestia


(Angel1122) #4

No właśnie, jak się nie znasz to lepiej nic nie mówić ...

Może Canon A510 tylko nie wiem ile on kosztuje ;d

A tak to polecam Ci tą stronke http://www.recenzje.net.pl/ jest tam sporo recenzji i komentarzy ludzi do aparatów.

edit. kurde nie działa coś teraz ta strona ; /


(_Sylwan_) #5

to po co go polecasz innym ?

sory za błąd w wczesniejszym poscie chodziło mi o ilość megapixeli


(Gardons) #6

http://www.agito.pl/product/31033 rewelacja jak dlamnie spora promocja kiedys kosztował 595 zł


(Airborn) #7

nie ważne, i tak się nie znasz :wink:

przy tak nie wielkich fizycznych rozmiarach matryc jakimi dysponują kompakty, ilość pikseli nie stanowi różnicy, co więcej w pewnym momencie zaczyna wręcz prowadzić do pewnych problemów


(_Sylwan_) #8

ale ty brednie wygadujesz człowieku

zacytuję: "Nie załamuj mnie chłopie" - Lazikar


(Polarowicz) #9

LUMIX DMC-ls2 Aparat ma ISO (Stabilizacja obrazu), 5 MP, obiektyw z VARIO , Sam posiadam i jestem bardzo zadowolony fotki wychodzą super i za taką cenę lepszego chyba nie znajdziesz.

Pozdrawiam


(Airborn) #10

tak gwoli ścisłości, żeby ktoś kto ro zobaczy nie poleciał i nie kupił aparatu tylko dlatego, że ma ISO, ISO to światłoczułość, im wyższa tym mniej światła potrzeba do prawidłowego naświetlenia zdjęcia, ale większe szumy


(Pyra20) #11

patrz na

efektywne wykorzystanie pikseli 4 juz wystarczy a powyzej 5 sie nie opłaca brać

ilość zomu optycznego

i jak największe iso..


(Airborn) #12

s_y_l_w_a_n zechcesz może czymś poprzeć swoje wybujałe fantazje?

Pyra większe ISO, tak naprawdę nie wiele daje, bo w kompaktach w tej granicy cenowej przy ISO powyżej 400 będą już potężne szumy na zdjęciach (im mniejsza wartość ISO tym lepsza jakość zdjęcia)


(Polarowicz) #13

bez obrazy ale profesjonaliści w gazecie pcformat właśnie wymienili Lumixa DMC-LS2 w najnowszym numerze i pokazali jak wygląda zdjęcie bez stabilizacji i z stabilizacją i wrażenie było ogromne, więc moim zdaniem gadasz głupoty, bo sam mam i żadnych "szumów" nie ma.

Pozdrawiam