Pomoc w wyborze urządzenia wielofunkcyjnego

Witam, kolejny raz zwracam się do szanownych forumowiczów z prośbą o pomoc przy wyborze urządzenia wielofunkcyjnego. 

Zastosowanie - mała firma, skaner, kopiarka, drukarka, z niskimi kosztami eksploatacji, w cenie do 2 tysięcy.

Wielkość nie ma znaczenia, ważne aby to była laserówka kolorowa z możliwością pracy w sieci.

Rozmiar papieru A4 i mniejsze.

Z góry dziękuje za rady.  

Polecam ogólnie Brother, wersje urządzenia zależne od finansów

Co myślicie o tych? 

http://www.ceneo.pl/17437186#tab=spec

lub

http://www.ceneo.pl/26254174#tab=spec

Jako że to sprzęt do biura szczególnie zależy mi na cenie jednej kartki (tj proporcji wydajność tonera do ceny i jak często trzeba wymieniać resztę elementów).

Ważne jest aby dokumenty skanowane był w dobrej jakości.