Pomoc z zakupem pamięci RAM

Witam wszystkich użytkowników,

nie znam się za bardzo na tych sprawach, ale potrzebuję nowej karty pamięci. Myślałem żeby kupić sobie 1 GB bądź 2 GB. Postanawiam dokupić pamięć, ponieważ mam dość stary komputer, aczkolwiek nie narzekam na niego, czasem się przytnie, jak jest więcej okienek otwartych to się zwiesza i dochodzę do wniosku że to jest chyba wina pamięci RAM. Nie znam się na tym, więc piszę z prośbą żebyście mi doradzili jaką kartę pamięci muszę kupić, bo z tego co czytałem/ słyszałem, to to jest zależne od taktowania procesora, od płyty głównej i od kilku innych rzeczy o których nie mam pojęcia, a nie chcę wywalić pieniędzy w błoto.

Tutaj dam kilka screenów:

EVEREST

Płyta główna:

pytagwna.png

Procesor:

procekd.png

SPD:

spdv.png

Pamięć fizyczna:

pamifizyczna.png

CPU-Z:

Memory:

memoryp.png

SPD:

spdcpuz.png

Przy tym SPD były Slot1, Slot2 i Slot3, ale tylko ten slot miał jakieś informacje, tamte były puste.

Możecie też mi wytłumaczyć czym się kierować przy zakupie pamięci :wink:

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Kup DDR 400MHz (pc 3200) tylko uważaj na aukcje z samsungami po 35zł bo nie wszystkie chipsety obsługują. I jak kupisz wolniejszą pamięc np 333MHz to ta szybsza zwolni do najwolniejszej w tym przypadku np 333MHz, możesz mieć max 3 GB na tej płycie. Te powinny działać bo masz chipset VIA http://allegro.pl/1gb-400mhz-ddr-dimm-n … 81206.html

Weź tylko pod uwagę, że jeśli wrzucisz pamięci (jeśli kupisz te same czyli PC3200 - 400 MHz) we wszystkie 3 sloty, pamięci zwolnią do 333MHz (zgodnie z tabelką z manuala Twojej płyty: http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/soc … ontent.pdf , rozdział: 1-11).