Pomocy BSoD

Witam.
Jestem tu nowy i szczerze mówiąc, znam się na komputerach nie wiele więcej, niż przecietny użytkownik. Posiadam Laptopa Acer Nitro 5 AN 515-64-55NA

Mój problem wygląda tak: przedwczoraj po zamknięciu systemu ekran zgasł, klawiatura również. Nie bylo nic odnośnie aktualizacji podczas zamykania systemu, niemniej jednak, wentylatory nadal pracowały. Trwalo to kilkanaście minut. W końcu wdusiłem „Power” na kilka sekund i laptop zamilkl. Ku mojemu zdziwnieniu, dzisiaj przywital mnie BSoD. Próby przywracania systemu bez rezultatu, tryb awaryjny się nie uruchamia. Zrobilem zdjecia BSoD hdyz co chwilę byly inne błędy. Raz wskazywalo na MEMORY_MENAGMENT i what failed: tcpip.sys, raz
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL what failed: NDIS.SYS oraz DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL what failer: storport.sys.

Żadna z dostępnych opcji naprawy nie daje rezultatu…

Jest tu ktoś mądry od takich spraw, kto powie co można zrobić krok po kroku?

  1. Wyczyścić układ chłodzenia i sprawdzić czy problem się powtarza.
  2. Przetestować pamięć RAM.
  3. Przetestować dysk twardy.
  4. Jeżeli w tym modelu jest dedykowana karta graficzna to być może to ona się zepsuła.
  1. Wentylatory rozebrałem i wyczyściłem jakis miesiac temu.
    2/3 W jaki sposob?
  2. Jest… Nie strasz… :frowning:
  1. https://www.memtest86.com/
  2. Jak testować dyski SSD? - Morele.net