Witam wszystkich!
Mam ogromny problem z nagrywarką. Jak tylko włożę płytkę do napędu wyłącza mi się komputer. Czy wie ktoś jaka może być tego przyczyna ? Proszę pomóżcie!
Witam wszystkich!
Mam ogromny problem z nagrywarką. Jak tylko włożę płytkę do napędu wyłącza mi się komputer. Czy wie ktoś jaka może być tego przyczyna ? Proszę pomóżcie!
Sprawdź na innym kablu sygnałowym oraz zobacz, jakie Masz napięcia z zasilacza (miernik, bios, program everest).
Czy Masz wtedy bluescreena? Jeżeli tak to go odczytaj: Klik
Nie znam się na komputerach, ale kolega podłączał go pod inną taśmę i nic to nie pomogło. Dodam ,że u niego na komputerze wszystko gra.
Ja miałem resety podczas procesu rozpoczęcia nagrywania (nagrywarka Samsung ATA). Oddałem do serwisu na gwarancji, napisali - Aktualizacja Firmware. Jeszcze nie wiem czy pomogło bo dopiero dzisiaj będę ją montował.
W dniu 30.06.2008 , o godzinie 14:26 został dopisany post przez Matek84
No to może zasilacz nie daje rady skoro u kumpla wszystko fryka jak trza.
Zobacz, czy nagrywarka chodzi bez systemu na Twoim kompie? Wkładasz instalkę windows i uruchamiasz z niej system.
niestety mój komp nie jest już na gwarancji. To co mam zrobić? gdzie szukać tego zasilacza? a może lepiej oddać do naprawy?
Poproś o zasilacz od kumpla - niech ci pożyczy. Ale najpierw zastosuj to co napisał cosik_ktosik
nie mam możliwości włożenia instalki bo od azu wyłącza mi się komputer, chyba ,ze chodzi o coś innego.
Ale sprecyzuj jeszcze w jakim momencie następuje reset. Czy po zamknięciu tacki, czy po rozpoczęciu nagrywania czy jeszcze inaczej.
przy zamknięciu szufladki
A możesz włożyć płytę, zaraz po starcie komputera, czyli nie w windowsie? Podaj odczyt napięć biosa.
w ustawieniach sprawdzałam ale jest napisane,ze to urządzenie działa poprawnie
Włóż płytę podczas uruchamiania się kompa - tak jakbyś miał zainstalować system na nowo (ustaw wcześniej bootowanie z CD/DVD w BIOSie)