Pomocy - co zrobić? błąd 0x100000d1


(See) #1

Witam. Może ktoś po ludzku (dla kobiety!) podpowie co robić.

Komputer najpierw oszalał i wyświetlał błąd na niebieskim ekranie. Potem totalnie się zawiesił i dwa dni nie można było go uruchomić. Teraz chodzi jak czołg, włącza się pól dnia. W bluesreenview wychodzi błąd taki jak na tym niebieskim ekranie.

0x100000d1

parametr 1 0x99522973

2 0x0000005

3 0x0000000

4 0xf482021

atapi sys. +6021 albo atapi sys 85f4 , 80dd

Przeczytałam że to jakiś sterownik. Włączyłam menadżer urządzeń ale tam nawet nie mogę zaktualizować sterownika który nazywa się atapi sys bo komputer wiesza się gdy kliknę zaktualizuj.

Mam Xp home edition.

Co więc robić?


(fiesta) #2

Przede wszystkim konkretnie zatytułować wątek. Zignorowanie prośby skutkować usunięciem topica z forum.


(SnykeShadow) #3

Aktualizowałaś może ostatnio jakieś sterowniki lub Programy?


(See) #4

nie mogę zaktualizować


(SnykeShadow) #5

Podaj specyfikację komputera.


(See) #6

specyfikacja?

Fujitsu Siemens Computers Amd Turion 64 Mobile

Technology ML - 32

799 MHz, 896 MB Ram

karta graf Radeon Xpress 200m

32 bity

dysk twardy 93, 4 gb


(SnykeShadow) #7

Tym programem odczytasz pełną specyfikację komputera: AIDA32 http://www.dobreprogramy.pl/AIDA32-Ente … 11510.html

Płyta główna ram etc.

Próbowałaś przywracania systemu w trybie awaryjnym? Podczas uruchamiania systemu klawisz F8 Następnie start -> Wszystkie Programy -> Akcesoria -> Narzędzia Systemowe -> Przywracanie Systemu.

Kiedy ostatnio skanowałaś i czyściłaś komputer ze śmieci oraz robiłaś defragmentację partycji systemowej?

Przeskanuj komputer pod kątem złośliwego oprogramowania programem Malwarebytes Anti-Malware http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html

Błąd 0x100000d1 (może) odnosić się do pamięci wirtualnej. Dla pewności zrób tak:

Przejdź do menu Start -> Panel sterowania -> System. W otwartym oknie, wybierz Zaawansowane, a następnie w Uruchomienie i Odzyskiwanie -> Ustawienia.

W “Zapisywanie informacji o debugowaniu”, ustaw z “małego zrzutu pamięci (64 KB)” na "pełny zrzut pamięci. Następnie potwierdź klikając na “OK” i uruchom ponownie komputer.

Jeżeli problem nie ustąpi, sprawdź RAM programem memtest. http://www.dobreprogramy.pl/Memtest86,P … 12492.html