POMOCY! Czarny ekran! Laptop Benq A52!


(M Bidon95) #1

Witam, potrzebuje waszej pomocy. Mianowicie chodzi o laptopa z systemem XP SP2 lub 3 - nie moj laptop wiec nie wiem. Chodzi o to ze ktos bawil sie przelaczaniem ekraniu i po wlaczeniu teraz laptopa wlacza sie ekran Benq i laduje Bios po czym jak ma sie wyswietlic system ekran laptopa jest czarny ale podswietlony.. Prosze o pomoc :wink: Mysle ze to wina przelaczanie ekraniu ale juz sam nie wiem bo podlaczylem pod ekran od mojego PC i na dwoch ekranach sa ciemne skreeny :roll:

-- Dodane 10.03.2011 (Cz) 18:45 --

Ma ktos pomysly? :?


(Szymszejdi) #2

Wypróbuj kombinację klawisz Fn i zwyczajowo F5, przełącza na zewnętrzny ekran, na klawiszu powinien być symbol monitora.


(M Bidon95) #3

Hmm a wiec tak:

Ja mam symbol ekranu na F3 a wiec wlaczylem system, lapek sie wlaczyl ( byl dzwiek systemu ) i nacisnalem Fn+F3 i nic.. Tak samo z Fn+F5-Tez nic.. Ale widze jak bios sie laduje i w biosie moge chodzic.. Czy reinstal windowsa pomorze? Bo nie chce tracic danych :confused: Probowalem tez wczytac system z ostatnim dobry zapisem ustawien i nic.. Ehh da sie wogole to naprawic? :cry:


(Szymszejdi) #4

Jeśli widać że ekran jest podświetlony to chyba powinien być sprawny, podłącz może monitor do lapka i wtedy użyj kombinacji Fn+F3 kilka razy, któryś ekran musi zaskoczyć.


(M Bidon95) #5

Ok sprobuje jeszcze raz.. Mam nadzieje ze zaskoczy :?

-- Dodane 10.03.2011 (Cz) 19:45 --

Kurde wlasnie podlaczylem pod ekran od mojego PC i nadal to samo:

Klikam Fn+F3 i nic - zero reakcji a jak wlacza sie bios to widze na dwoch ekranach wiec juz sam nie wiem o co chodzi..

Jeszcze jakies inne mozliwosci? Moze jakis reset w biosie czy cos?

-- Dodane 10.03.2011 (Cz) 21:07 --

Ehh pomoze ktos? :cry: :roll:


(Kuczkowiak) #6

Uruchom system w trybie awaryjnym i jeżeli tam nie dojdziesz do żadnych pomyślnych ustawnień , to przeinstaluj sterowniki od karty graficznej


(boczi) #7

Bidon95 , proszę poprawić temat na konkretny, obrazujący problem używając opcji EDYTUJ


(M Bidon95) #8

Uruchamiajac go w trybie awaryjnym widze taki znak: "-" mrugajacy ciagle w lewym gornym narozniku ekranu i zero reakcji. A ktos wie jak wgrac te stery w taki stanie lapka? Czy tylko reinstal systemu pomorze?

-- Dodane 12.03.2011 (So) 9:17 --

Aha i nie wiem jak zmienic nazwe tematu.. Sory ale zadko tu jestem na forum ehh :?


(boczi) #9

Bidon95 , proszę poprawić wiadomości: na Forum używamy polskich znaków w pisowni.

Żeby zmienić wiadomości, masz do tego ikonkę "EDYTUJ" przy każdej Twojej wiadomości.