Pomocy klopot z zegarem w viscie

Witam

Potrzebuję pomocy bo już się wśkieknę chyba totalnie

Mam od września Fujitsu Siemens Amilo Li 1718 z systemem Vista Home Basic i od samego początku mam kłopot z trzymaniem czasu. Średnie opóźnienie jest na około pół godziny minuta w teczke. Myślalem że to wina baterii na biosie gdyż jak się późnił już zegar w sytemie i zaglądałem do bios tam też było opóżnienie wiec wysłalem kompa na reklamacje. Odesłali z napisem " Usterki nie stwierdzono ". Coś mnie tknęło i sprawdziłem tego biosa i go obserwowałem przez godzine i się okazało że zegar chodzi tam jak należy. Po włączeniu systemu po 12 minutach pracy visty było już 20 sekund opóźnienia :confused: (jak odrazu sprawdziłem bios tam też już było opóżnienie). Kombinowałem co mogłem ale jestem laikiem przeinstalowałem viste już chyba ze 4 razy i wciąż jest problem. Poradźcie mi co mogę z tym zrobić. Myślalem o zmianie systemu na XP ale tam jest kłopot ze sterownikami więc zanim sie tam zakręce totalnie może któś będzie potrafił mi pomóc.

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Skoro w bios też występuje opóźnienie to napewno nie jest to wina systemu. Windows nie ma możliwości ingerencji w bios. Jest wręcz odwrotnie.

tez tak wlasnie uwazalem ale jak wlacze samego biosa to tam zegar przez godine sprawdzania pracowal idealnie zas gdy wlaczylem system po 12 minutach bylo 20 sek w plecy i jak bylo te opoznienie sprawdzilem bios i tam tez juz bylo opoznienie wiec wychodzi ze jednak vista opozna bios co jest dla mnie przedziwne

Nazwij temat konkretnie i popraw błędy w postach. Na forum piszemy po polsku. Sugeruję przeczytać regulamin.

Moim zdaniem powinieneś zrobić update BIOSu,i wtedy zainstalować system jeszcze raz.

Jak napisałem w pierwszym poście jestem laikiem więc dla mnie zrobić update bios’u to jest magia pozatym troszkę się boję powiem szczerze, dlatego też wolałbym poradzić sobie z tym w jakiś inny sposób.

Do Moderatora