POMOCY problem po zainstalowaniu XP

Posiadam laptopa toshiba satellite A300-1ED o parametrach:

Wersja systemu operacyjnego Microsoft® Windows XP -32bity Service Pack 1

Wersja systemu BIOS 1.60

Procesor Intel® Pentium® Dual CPU T2390 @ 1.86GHz

Pamięć fizyczna 2048MB RAM

Pojemność dysku twardego 160 GB

Obraz ATI Mobility Radeon HD 3470 wersja

Nr producenta PSAG4E-03701RPL

A wiec tak problem zaczoł sie po zainstalowaniu Xp wczesniej byla Vista ale HMm no mi nie przypadła do gustu wiec postanowiłem przeinstalowac na Xp. Sterowniki prawie wszystkie mam ze strony producenta (Toshiba) ale w Menadżeze urządzeń nie wykrywa mi :

-Chicony USB 2.0 Camera

-Kontroler wideo (zgodny z VGA)

-Pci Device

-nieznane urządzenie

i teraz juz jestem całkiem zielony czy dobrze robie piszac nowy post ale no cuż wybaczcie mi TYLKO POMUŻCIE MI :slight_smile: Znalazłem sterowniki do Karty graficznej ale podczas instalacji wyskakuje mi błąd o tresci:

SETUP cannot proceed Because the length of the specified directory path plus the installation folder name exceeds 88 characters.

Please shorten one or both below the specified, and try agin.

A wiec to tyle :slight_smile: prosze o pomoc :smiley: THX z gory.

hmmnnnnmmmnnnnm ;\ :))

Service Pack 1 ??? dlaczego??

zainstaluj nowszego packa bo wiele nowszych programow do poprawnego dzialania wymaga co najmniej Service Pack 2…

ale nie wiem czy to pomoze ;DD

zainstaluj najlepiej Sp3 :slight_smile: włącz automatyczne aktualizacje i się zaktualizuje :slight_smile:

SP2 nie musisz ściągać, wystarczy 1 i 3

ale nie wiecie dlaczego nie moge zainstalowac tego sterownika to tylko przez tego Serwis Pack ??

Dodane 14.04.2009 (Wt) 20:35

okej chłopaki odezwe sie jutro teraz spadam :slight_smile: nareczka jak cos bedziecei wiedzieli jak na to poradzic to piszcie prosze :smiley: pozdro rower

Bo nie każde oprogramowanie działa na czystym XP. Czasami programy mają w wymaganiach: XP z SP1/2.