POMOCY! Problemy z Nero B. Rom


(Hochol2) #1

Móglby mi ktos pomoc,jestem laikiem,a dzisiaj kupilem nagrywarke.No i dostalem do niej Nero 5.5.Wszystko ladnie pieknie podpialem,a teraz Nero mi sie niechce zainstalowac.Zaraz gdy zaczynam instalacje pojawia mi sie komunikat ze dzialanie kreatora zostalo przerwane przed zakonczeniem instalacji Nero.System nie zostal zmodyfikowany.No i co ja mam teraz robic,czy to moze wina tego ze mam Windowsa 98?Z gory dziekuje za rady! !!


(Pmuszel) #2

Na pewno nie jest to wina że masz win98, bo ja mam taki sam, Nero 5.5 i wszystko chodzi OK. Spróbuj ściągnąć np. z wortalu najnowszą wersję Nero i zobaczyć, czy ona chodzi. Nie jest to też wina źle podpiętej nagrywarki, bo nero można instalować nawet nie posiadając nagrywarki, więc problem tkwi albo w wadliwym oprogramowaniu, albo masz jakiś problem z samym Windowsem.

Odpisz, czy poszło na nowszej wersji.


(pysiu) #3

Moim zdaniem są to dwie przyczyny uszkodzona werja nero w co wątpie bardziej podejrzewam problem w samym systemie jest błąd mozliwe ze trzeba na nowo system zrobić .No mozesz tak jak kolega radzi sprawdzić instalując inną wersje nera .

http://www.dobreprogramy.com/index.php?dz=2&t=37&id=514

http://www.dobreprogramy.com/index.php?dz=2&t=39&id=531 spolszczenie


(Hochol2) #4

Wielkie dzieki zaraz sprawdze.Mozliw ze mi sie Windows sypie ,bo mialem swego czasu problemy z rejestrem.Tylko chcialem najwazniejsze pliki zgrac na CD zanim system zmienie.No nic bede probowal.Dzieki wielkie! :slight_smile:


(fiesta) #5

Jak przed reinstalacją systemu chcesz coś uratować to spróbuj darmowej aplikacji dostępnej pod adresem:

jest ona darmowa co prawda ma interfrejs anglojęzyczny ale myślę że uda ci się zgrać potrzebne pliki. pOWODZENIA :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: