B_A_K
(Basienkak1)
11 Styczeń 2009 16:25
#1
http://www.wklej.org/id/37849/
Niedawno norton wykrył mi trojana vundo i go usunał,lecz kilka dni temu znowu pokazał,że go mam.Nierozumiem tego ponieważ skanowałam Vudofix i nic on nie wykrył a norton dalej pokazuję to świnstwo.Bardzo proszę niech ktoś mi sprawdzi loga bo ja się kompletnie na tym nie znam.
Plati
(Plati)
11 Styczeń 2009 16:26
#2
HJT to marny log. Daj loga z Combofix
B_A_K
(Basienkak1)
11 Styczeń 2009 16:57
#3
Plati
(Plati)
11 Styczeń 2009 17:08
#4
Korzystasz z przestarzałej wersji Kaspersky’ego - polecam wymienić na nową lub ściągnąć darmowy antywirus. Z darmowych najwyżej w testach jest Avira - http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … +8.2.0.337
Zrób update definicji Aviry, zrób skanowanie a na końcu podaj wynik na forum.
Jeżeli podczas skanowania wykrył jakieś wirusy - klikaj na Delete i OK.
Polecam też zainstalować mały program antyspyware - Malwarebytes’ Anti-Malware - http://www.programosy.pl/program,malwar … lware.html
Tym programem również zaktualizuj bazę i zrób pełne skanowanie. Wynik daj na forum.
Niestety, nie jestem ekspertem od logów, i tym musi zająć się ktoś inny. Ale w kwestii antywirusów i antyspyware mogę pomóc
jessica
(jessica)
11 Styczeń 2009 17:13
#5
Wklej do Notatnika :
File::
c:\windows\system32\ygfniiae.ini
c:\windows\system32\wohkkpju.ini
c:\windows\system32\iwhjnosr.ini
c:\windows\system32\vdjyqvyt.ini
c:\windows\system32\vjvitsix.ini
c:\windows\system32\qqdhhwqj.ini
c:\windows\system32\lbiqvqmx.ini
c:\windows\system32\mksrfnyt.ini
Folder::
C:\VundoFix Backups
>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe
–>
Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log). Daj ten log, który powstanie w trakcie usuwania.
W przyszłości usuniesz Kwarantannę ComboFixa, czyli C:\Qoobox.
jessi
B_A_K
(Basienkak1)
11 Styczeń 2009 17:52
#6
http://www.wklej.org/id/37895/
Tu sa wyniki usuwania .Tylko nie orietuję się czy to już wszystko?
huber2t
(huber2t)
11 Styczeń 2009 17:53
#7
W logu nic nie widzę
usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub
Dr.WEB CureIt!