Pomocy ! Uplay zmieniło mi dane użytkownika i usunęło grę!

Wczoraj kupiłem sobie cd action z grą ghost recon future soldier.Postanowiłem pobrać uplay,założyć konto i aktywować produkt. Pod koniec instalacji zobaczyłem że ghost recon zainstalował się na złym dysku i przez to nie działał.Postanowiłem odinstalować grę i poszedłem spać (robiłem to o 23:00).Rano (czyli dziś ) wstałem ,odpaliłem komputer i odpaliłem uplay.Wtedy zaczęły się kłopoty !

Uplay pokazało mi że wpisałem złe hasło.Spamowałem ale i tak pokazywało że źle je wpisuję.Postanowiłem wpisać email i zmienić hasło.Po wpisaniu i zmianie hasa,zalogowałem się.Jak się okazało uplay zmieniło mi nazwę użytkownika z arturlays na guest-cośtam.

Po chwili zobaczyłem że nie ma mojego ghost recona ! Zamiast 10 punktów uplay miałem 20 ! Pomocy nie wiem co mam zrobić !

Podobno uplay to najgorszy system do gier .Jeśli ktoś wie co mam zrobić proszę o pomoc . :-(  :-(  :frowning:

Napisz do pomocy technicznej Uplay - powinni pomóc w miarę szybko.

pisałem i nic

 

pisałem i nic.Mówią ,że chcę ich oszukać

Już nigdy nie użyję uplay

Napisz jeszcze raz i podaj swoje dane do logowania które użyłeś w rejestracji + kod na grę który był dołączony do krążka. Następnie opisz cały problem i wsio.

Dobra dałem dużo argumentów .Powinni sensownie odpisać. Ale dzięki za sam fakt ,że próbowałeś mi pomóc  :slight_smile:

I wszystko jasne. Olej Ubisoft bo firma wzięła się za bardzo nie ładną praktykę likwidowania zakupionych przez graczy gier od nieoficjalnych pośredników. A zapewne taki klucz zakupiłeś.

Poczytaj -http://www.cdaction.pl/news-40739/co-siestalo-z-ubisoftem-odc-582-usuwanie-lewych-gier-z-kont-uplay.html

No i wszystko jasne