Witajcie, dziś rano po aktualizacji visty pojawił mi się błąd o uszkodzonym pliku ntoskrnl.exe w z wiązku z tym prosze użytkowników visty o wrzucenie na jakiś serwe pliku ntoskrnl.exe znajdującego sie w katalogo Windows\system32 i podesłanie mi linka z góry dzięki.
PS. uprzedzając pytanie - pliku nie ma na płycie z vistą,
start / uruchom -> cmd <- prawym przyciskiem i uruchom jako administrator
następnie wpisujesz: sfc /scannow
Następnie zostanie sprawdzona integralność plików systemowych a jeśli nie ma czegoś to zostanie doinstalowane z płyty DVD (nawet jak myślisz że czegoś tam nie ma to pewnie i tak jest :P)
A jeżeli nie mogę uruchomić visty bo problem załanczas się podczas uruchamiania systemu to jak mam to zrobić, aktualnie korzystam z laptopa z xp wiec tamtego komputera nie mogę nawet uruchomić,
– Dodane 12.06.2009 (Pt) 11:48 –
Niestety to też nie pomaga, jeżeli jest tu jakiś, uzytkownik visty to proszę o wstawienie tego pliku, jezeli to nie pomoże sformatuje i jeszcze raz zainstaluje windowsa
Hmm… ciekawi mnie jedno w tym. Jak chcesz wrzucić ten plik do systemu, skoro nawet kompa nie możesz uruchomić ? Twardo w dysk chcesz to wsadzić czy jak ?
Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.