Pomocy użytkownicy visty - brak pliku

Witajcie, dziś rano po aktualizacji visty pojawił mi się błąd o uszkodzonym pliku ntoskrnl.exe w z wiązku z tym prosze użytkowników visty o wrzucenie na jakiś serwe pliku ntoskrnl.exe znajdującego sie w katalogo Windows\system32 i podesłanie mi linka z góry dzięki.

PS. uprzedzając pytanie - pliku nie ma na płycie z vistą,

uruchom konsolę w sesji administratora:

start / uruchom -> cmd <- prawym przyciskiem i uruchom jako administrator

następnie wpisujesz: sfc /scannow

Następnie zostanie sprawdzona integralność plików systemowych a jeśli nie ma czegoś to zostanie doinstalowane z płyty DVD (nawet jak myślisz że czegoś tam nie ma to pewnie i tak jest :P)

pozdro

http://forum.centrumxp.pl/default.aspx?g=posts&t=160763

A jeżeli nie mogę uruchomić visty bo problem załanczas się podczas uruchamiania systemu to jak mam to zrobić, aktualnie korzystam z laptopa z xp wiec tamtego komputera nie mogę nawet uruchomić,

Dodane 12.06.2009 (Pt) 11:48

Niestety to też nie pomaga, jeżeli jest tu jakiś, uzytkownik visty to proszę o wstawienie tego pliku, jezeli to nie pomoże sformatuje i jeszcze raz zainstaluje windowsa

Hmm… ciekawi mnie jedno w tym. Jak chcesz wrzucić ten plik do systemu, skoro nawet kompa nie możesz uruchomić ? Twardo w dysk chcesz to wsadzić czy jak ? :smiley:

prosze bardzo jednak nie wiem, w czym Ci to pomoże…

przemb4 ,

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.