Pomocy z Far cry


(Justys Wanka) #1

Witam niewiem co sie dzieje ostatni raz gralem w te gre jakis rok temu i teraz zapodalem sobie od mowa i zonk :o bo gdy chwile pogram gra sie wiesza wszystko staje po uplywie 2-3min rusza dalej predzej tego nie bylo dodam ze komp spokojnie dzwigal gre na 1024x765 i full detal teraz nawet na 800x600 po krotkiej chwili zwiecha.POMOCY komp to athlon 64 2800+ karta sapphire radeon 9600 pro 1 gb ramu i to w skrocie wszystko moze to wina sterow[firma ATI. doradzcie jesli komus sie takie cos przydazylo.Gre instalowalem juz 2 razy wiec naprawde niewiem o co biega.


(system) #2

Zdefragmentuj dysk i napisz, czy pomoże.


(Zbych ) #3

No to mamy identyczny problem jakieś 3 dni temu też mnie wzieło na farcry już chyba z 3 raz, ostatnio ponad rok temu grałem , zainstalowałem chwile pograłem i zonk co chwiala zwiecha , kilka omeg jak i orginalnych sterowników prztestowałem i to samo , wkurzyłem sie i zainstalowałem gre na patycji z win98se w tej chwili jestem już chyba w połowie gry i narazie ani jednej zwiechy gra super chodzi na full detalach , co do zonków na xp przypuszczam że wine za nie ponosi pakiet sp2 może nie cały ale któraś z krytycznych łat, kiedy grałem w nią ponad rok temu nie miałem jeszcze zainstalowanego SP2 tylko podstawowy pakiet SP1 bez dodatkowych poprawek


(Duch) #4

spróbujcie najnowszego patcha :lol:

PS. o ile gra oryginalna :diabel:


(Justys Wanka) #5

DUCH gra orginal ale moze jeszcze doradzisz skad wziac najnowszego patha bym poprosil


(Koks497) #6

geb na pudelku lub w instrukcji masz wszystko dokladnie opisane .... a tak poza tym ciezko sobie poszukac na google ?

Wystarczy wpisac :

Far Cry + Patch...