Pomyłka sklepu internetowego - moje prawa

Dzisiaj odebrałem przesyłkę ze sklepu internetowego, gdzie kupiłem stację dokującą do mojego telefonu. Niestety po odpakowaniu paczki zauważyłem, że przysłano mi stację do zupełnie innego modelu. W związku z tym mam pytania:

  1. Czy to oni mają pokryć koszty przesyłki z powrotem do nich?

  2. Czy oni mają pokryć koszty ponownej przesyłki do mnie.

Może te pytania wydają się głupie, ale chcę mieć 100 procentową pewność, że tak ma być.

Poza tym, czy nie będą robić mi problemów - na fakturze wszystko się zgadza, tylko sprzęt nie ten.

Za pomoc z góry dziękuję.

Najlepiej zadzwoń do tego sklepu i się ich zapytaj co i jak, Będziesz miał 101% pewność :smiley:

Tylko, że numer telefonu z niewiadomych mi przyczyn nie działa. Napiszę jeszcze maila, ale proszę jeszcze o odpowiedź na moje pytania.

Łaski nie robią, wszelkie koszty przesyłki mają pokryć, to przecież “ich” błąd a nie Twój i nie będziesz płacił za “czyjeś” błędy.

No i o to mi chodziło. Dziękuję. :slight_smile:

Najprościej będzie skorzystać z prawa do zwrotu towaru w ciągu 10 dni przy sprzedaży na odległość, wtedy jednak sklep nie ma obowiązku opłacenia przesyłki.

Możesz też reklamować niezgodność z umową, wtedy już koszt transportu muszą pokryć.

Tak jest według prawa, prawdopodobnie jednak da się to załatwić polubownie.

Ja chcę po prostu odesłać niepotrzebną stację i chcę by przysłali mi drugą - zgodną z zamówieniem.

Kontaktujesz się ze sklepem i wszystko uzgadniasz.

Jeśli to nie przyniesie rezultatu, składasz pisemną reklamację niezgodności z umową.