Ponownie Problem z płynnościa Neostrada TP 6 mbps


(Darkmord) #1

Witam to znowu ja teraz tylko ponawiam prośbę abyście zajrzeli do tej tabelki http://zapodaj.net/90514a0d2e5e.jpg.html.Problem polega na tym że od godziny 11 rano do 23 internet strasznie się muli (jeśli można to tak ująć)ściągając grę ze steam miałem transfer stale utrzymujący się na poziomie 10-11 kb/s,nawet gdy z dobrych programów pobierałem potrzebne mi aplikacje transfer był nawet mniejszy,ale po 23 do 10.30 zaczyna się zabawa gdyż wtedy uzyskuje full prędkość.Czy ktoś może mi napisać w czym problem (zaglądając do tabelki) bo ja nie rozumiem a pomoc techniczna z BOK-u nie umie mi pomóc (podobno wina leży po mojej stronie tylko przyczyny nie podali).Proszę o pomoc i informacje bo z tej tabelki wiele nie rozumiem.Z góry dzięki.


(Freeq52) #2

Jeśli między 23 a 10.30 wszystko jest OK, to odpowiedź jest prosta - przeciążona sieć. Napchali użytkowników i jak ludzie wracają z pracy/szkoły i siadają do kompów to efekt jest jaki jest.


(Darkmord) #3

No ok zgodzę się z tobą ale takich problemów nie miałem jak posiadałem 2 mbps wszystko zaczęło się dziać po zwiększeniu przepustowości do 6 mbps


(Freeq52) #4

Wbij i pokaż nam, co tam masz, najlepiej raz jak Ci chodzi net dobrze, raz jak źle:

www.pingtest.net

www.speedtest.net


(nowakjac) #5

Mam podobne problemy. Wcześniej miałem 1Mb/s i transfer zawsze był stały. Teraz mam 20Mb/s dostępne między 21.00 a 16.00, natomiast między 16 a 21 jest różnie 1Mb, 2Mb, 5Mb, 0,2Mb, 10Mb.

Przy pierwszym zgłoszeniu awarii przyszedł spec od TP i stwierdził że wszystko jest ok - obstawiał modem.

Po kolejnej interwencji już przyznali się do błędu po ich stronie - teraz czekam co dalej, mają dać odpowiedź.

Generalnie jest tak jak napisał freeq52:

Pozostaje Ci wydzwanianie na infolinie i zgłaszanie usterki, może w końcu coś zrobią.


(jas_fasola) #6

No taaaaa a podobno TP takie najlepsze. A lecą z ludźmi w wała tak mocno że co chwile kary powinni dostawać. Po pierwsze zależy jakie kable są położone od was do centrali, po drugie jak daleko "kablowo" od centrali jesteście. Niestety TP w dużej mierze ma położone stare przewodyy i nie zamierza ich wymieniać i tak wpuszczają na kable wyższą przepustowość niż powinni. Sam zauważyłem że i TP ma dziwnie skonfigurowane routingi. I tak na 2Mb/s będzie stabilniej pracować niż 6Mb/s.


(nowakjac) #7

Pewnie że robią w wała... jak każdy. Większość ludzi pewnie przemilczy temat i będą bulić (albo nawet się nie domyśli że coś jest nie tak).

U mnie centrala jest w bloku obok.


(djosdanielos) #8

parametry masz dobre synchronizacja 7453kb/s prawidłowa dla 6Mb i jeśli się nie zmienia nie spada a mimo to prędkość jest słaba to przeciążenia i trzeba czekać na rozbudowę.no chyba że masz wyłączone zabezpieczenia wifi i sąsiad ci podkrada transfer :wink:


(Darkmord) #9

freeq52 proszę tak mam jak net chodzi mi za dnia http://www.pingtest.net/result/53270091.png1671488205.pngokoło północy się ustabilizuje to wrzucę normalny.Chce jeszcze powiedzieć a raczej napisać że u mnie w miejscowości bardzo mało ludzi korzysta z neostrady , większość korzysta z radiówki airmax lub z radiówek prywatnych.


(Solimarcin) #10

U mnie dokładnie tak samo. Od równego tygodnia, od godziny mniej więcej 11.00 do północy transfer zwalnia z 10mb do 0,2. Sprawa zgłoszona do neostrady wczoraj, do jutra mają sprawę rozwiązać. Rozumiem że łącze możę być przeciążone, bo święta itp. ale nie aż tak żeby wp.pl 2 minuty się otwierało, i to z dnia na dzień. Ping w grach sieciowych >150,nie da się w ogole pracować na komputerze.


(Darkmord) #11

A oto jak net działa poprawnie około północy 53294062.png1672121580.pngRÓŻNICE WIDAĆ GOŁYM OKIEM i co jam mam z tym zrobić ?????? !!


(Freeq52) #12

Sprawę możesz rozwiązać na kilka sposobów. Ja osobiście miałem identyczny problem tyle, że z Orange (w sumie to to samo...). Po prostu dużo do nich dzwoniłem za każdym razem mówiąc o moich problemach z netem, w momencie gdy nic to nie dawało postanowiłem napisać pismo, które uwzględniało moją rezygnację z powodów podobnych do Twoich - czyli nie spełniania warunków spisanych w umowie. Ogólnie rezygnacji nie uznali, tyle że postanowili mi przyznać 50% zniżkę (to było całkiem sporo, bo z 75zł/mc, zrobiło się 37.50zł). Niestety dalej mi to nie pasowało, a że ja miałem możliwość zmiany operatora na lepszego (nie wiem jak jest w Twoim przypadku), napisałem do UKE o moich problemach, dość szczegółowo opisując moją sytuację i dzięki UKE udało mi się zerwać umowę przed czasem. A więc jeśli masz możliwość wziąć coś, co będzie chodzić bezproblemowo, to radzę zrobić podobnie :slight_smile:


(Darkmord) #13

freeq52 dzięki za przydatne rady ale ja mogę wziąć jedynie netie orange (miałem i nie byłem również zadowolony) no że chyba przerzucę się na radiówkę :frowning: ahhh trudne jest życie w małych miastach dzięki za rady wszystkim i pozdrawiam serdecznie.

TEMAT do zamknięcia


(Jerrytysiac995) #14

Mam ten sam problem, jeśli się dzisiaj to nie zmieni to jutro dzwonie do nich i jak mi każą czekać to chyba ich pozwe do sądu...

Jedna strona mi się wczytuje z 2 min przy prędkości 1,6mb/s a niektóre to już w ogóle nie wczytuje , totalna porażka...


(Igor 67) #15

@MCCarone masz neostradę z Funpack czy bez ? Warto na infolinii

zapytać czy mogą przysłać

technika który sprawdzi linię, ja miałem podobne problemy z Aster

kiedyś, wizyta technika pomogła.


(Jerrytysiac995) #16

Problem w tym, że u mnie linie telefoniczne są bardzo stare, chyba z 10-12 lat temu były robione, a teraz jakbym chciał lepszy internet to nie moge, bo mi mówią, że mam słabe linie, to kurde moja wina? mogli by za przeproszeniem ruszyć .. i założyć nowe, a nie na mnie zwalać to chyba już ich obowiązek .. paradoks do potęgi.